Mitä mieltä "suhteesta"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietityttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietityttää

Vieras
Mitä mieltä olette seksisuhteesta? Eli jos sinkkunainen tapaa miestä vaan niissä merkeissä? Onko vähän huorahtavaa? Toisaalta tämä sopii hyvin elämäntilanteeseeni, kun en välitäkään perustaa mitään vakavaa suhdetta vielä. Voikohan seksisuhteesta kehkeytyä ikinä mitään muuta?

Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:
Järkevämpää ainakin on seksisuhde yhden miehen kanssa, kuin se että olis joka kerta eri mies.

Näin. Kunhan muistaa, että siinä tulee helposti yksi pikku pulma; yhtäkkiä toinen ei tiedäkkään pelisääntöjä ja odotti jotain enemmän!

Jos on kyseessä kaksi vapaata aikuista ihmistä jotka on vielä täydellä ymmärryksellä varustettuja ja omasta vapaasta tahdostaan tuota harrastavat sekä pelisäännöt on kummallakin selvänä, niin mikäs siinä.

Tarpeita on meillä kaikilla ja parempi kait se on jos niitä kumppaneita on vähemmän. Enempi vois ongelmia koitua jos noi kaikki kerrat hoitas yhden illan juttuina...

Alkuperäinen kirjoittaja mietityttää:
Mitä mieltä olette seksisuhteesta? Eli jos sinkkunainen tapaa miestä vaan niissä merkeissä? Onko vähän huorahtavaa? Toisaalta tämä sopii hyvin elämäntilanteeseeni, kun en välitäkään perustaa mitään vakavaa suhdetta vielä. Voikohan seksisuhteesta kehkeytyä ikinä mitään muuta?

Minusta tuo on nykyään aika yleistä. Jos peli on selkeää molemmin puolin ei tuossa ole mitään huorahtavaa minun mielestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:

Minusta tuo on nykyään aika yleistä. Jos peli on selkeää molemmin puolin ei tuossa ole mitään huorahtavaa minun mielestäni.

Samaa mieltä. Ei munkaan ymmärrykseen mahdu miksi se, että nainen harrastaa seksiä, olisi jotenkin huorahtavaa. Halusin vaan muiden mielipiteitä asiasta. Eli näyttäis olevan niin että suurin osa on samaa mieltä kuin minä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Samaa mieltä. Ei munkaan ymmärrykseen mahdu miksi se, että nainen harrastaa seksiä, olisi jotenkin huorahtavaa. Halusin vaan muiden mielipiteitä asiasta. Eli näyttäis olevan niin että suurin osa on samaa mieltä kuin minä.

oletteko ap siis molemmat vapaita?

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

oletteko ap siis molemmat vapaita?

vapaita, of course! muutenhan se olis ihan hanurista ;)

No jos molemmat on vapaita niin mikäs siinä. Ittekin olen joitakin vuosia sitten tavannut yhden miehen lukuisia kertoja vain ja ainoastaan seksin merkeissä. Ei siitä ollut koskaan tarkoitus tulla mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No jos molemmat on vapaita niin mikäs siinä. Ittekin olen joitakin vuosia sitten tavannut yhden miehen lukuisia kertoja vain ja ainoastaan seksin merkeissä. Ei siitä ollut koskaan tarkoitus tulla mitään.

Ja tää Scarlett sitten jeesustelee toisaalla, että "uskottomuus on tuomittavaa". Voi jessus sentään. Ihan sama panetko niitä muita ennen, jälkeen vai suhteen aikana, lopputulos on sama: et ole yhden miehen nainen. On tekopyhää väittää, että pysymällä sinkkuna promiskuiteetti on sallittua kun taas jos haluaa lapsia ja toisenlaisen elämän tästä pitäisi jotenkin automaattiseti luopua. Saanen olla eri mieltä asiasta!

Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Noh muita en harrastakaan, kahden kanssa ollut muutakin kuin pelkkää seksiä...toisen kaa säädän edelleen :) Mul on vaan aina se vika et se toinen on varattu...

Mut toihan vaan varmistaa sen, ett pysyy puhtaana seksisuhteena!

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkö:

Ja tää Scarlett sitten jeesustelee toisaalla, että "uskottomuus on tuomittavaa". Voi jessus sentään. Ihan sama panetko niitä muita ennen, jälkeen vai suhteen aikana, lopputulos on sama: et ole yhden miehen nainen. On tekopyhää väittää, että pysymällä sinkkuna promiskuiteetti on sallittua kun taas jos haluaa lapsia ja toisenlaisen elämän tästä pitäisi jotenkin automaattiseti luopua. Saanen olla eri mieltä asiasta!

Siis mitä? :o Kaksi vapaata ihmistä harrastaa seksiä, mitä sitten? Ei se tarkoota sitä, että ei sitten parisuhteessa olisi yhden kanssa ja haluaisi uskollisuutta. Mitä hiton logiikkaa sä oikeen käytät???

Ei todellakaan ole sama asia paneeko jonkun vapaan ihmisen kanssa seksisuhteessa, kun ittekin on vapaa kuin, että olisi varattu. Sulla menee nyt asiat aivan sekaasin.

Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Noh muita en harrastakaan, kahden kanssa ollut muutakin kuin pelkkää seksiä...toisen kaa säädän edelleen :) Mul on vaan aina se vika et se toinen on varattu...

Joo, sama täällä. Jostain syystä ne vapaat miehet on tasoo leffasta" 40 v ja yhä neitsyt", ne ei osaa mitään. Ukkomiehet sensijaan on harjotellu hommia säännöllisesti jo vuosia ja siks ne osaa hoitaa hommat nopeasti ja tyylikkäästi "tyytyväisyystakuulla". En menis harjoittelevan kirurgin kynsiin vaan haluun et mut hoidellaan "ammattitaidolla"

mulla oli nuorempana "panomies". sellanen joka kerrankin käveli halki kaupungin kun soitin aamuyöllä töiden jälkeen, et tulisko se meille :whistle: .
sitä kesti muutama kuukausi, kukaan mun kaveri ei ikinä tavannut sitä, enkä mä sen kavereita ja hauskaa oli. ei ees kaatunut mihinkään sellaisiin et toinen ois halunnut enempi tms. se vaan loppui sitten ajan myötä. vissiin kiinnostus lopahti sitten kummaltakin - ja tarvekin, tavattiin seurustelukumppanit tahoillamme.
musta tuossa ei oo mitään pahaa tai väärää. suosittelen..

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkö:

Siis mitä? :o Kaksi vapaata ihmistä harrastaa seksiä, mitä sitten? Ei se tarkoota sitä, että ei sitten parisuhteessa olisi yhden kanssa ja haluaisi uskollisuutta. Mitä hiton logiikkaa sä oikeen käytät???

Ei todellakaan ole sama asia paneeko jonkun vapaan ihmisen kanssa seksisuhteessa, kun ittekin on vapaa kuin, että olisi varattu. Sulla menee nyt asiat aivan sekaasin.

No, ensinnäkin: seksiä harrastavat muutkin kuin vapaat ihmiset, joten jätetään suosilla toi sana vapaata pois tosta sun lauseesta, niin voin olla samaa mieltä. Ootko tullu ajatelleeks, että kaikki ei hypi toisiin sänkyihin pelkästään siitä ilosta, että saa vaihteeks vierasta piparia? Syitä moiseen on kuule monia.

Itse olin ollut onnellisesti naimisissa yli 10 vuotta, kunnes vaimoni halvaantui navasta alaspäin. Seksistä ei siis sen jälkeen tullut yhtään mitään, mutta parisuhde ja hellyys yms. jatkuvat kuten ennenkin ja ihanat lapset aikuistuvat vauhdilla. Olisko siis pitänyt heivata vaimo ulos ja alkaa sinkuks ihan tosta vaan ja heittää menemään nuo kaikki ihanat yhteiset vuodet pelkän seksin takia? Ei kuule olis ollu sen arvosta! Olen kuitenkin mies, enkä halua elää loppuelämääni ilman seksiä. Voisinhan tietty käydä huorissa, mutta se ei ole minua varten. Onneksi on ihmisiä, jotka eivät kysele turhia ja joiden kanssa kysyntä ja tarjonta kohtaavat. Eli, ei pidä ryhtyä tuomariksi tässäkään asiassa. Vaimoni itse asiassa taannoin valisti minua tuolla kommentillaan tuosta seksikumppaneiden määrästä silloin kun koin morkkista ensimmäisestä syrjähypystäni, että se siitä.

Yhteistyössä