Mitä mieltä tällaisesta äidistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nikittä nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nikittä nyt

Vieras
Eron jälkeen yhteishuoltajuus ei toimi,ei mitenkään.Lasten isä tekee kiusaa ja ahdistaa äidin henkisesti aivan loppuun.Haluaa kaikki lapset itselleen koska hänen mielestään lapset voivat äidin luona huonosti.
Lastenvalvoja on sanonut sanansa,äiti on aina huolehtinut lapset pääsääntöisesti yksin,myös avioliiton aikana.Äiti ei halua enää edes tavata lapsia syystä että rakastaa heitä niin paljon että mielummin luopuu lapsista kokonaan että se lasten henkinen kiusaaminen loppuu.

No mä en luovu koskaan mun lapsista, en ikinä. Mä pyytäisin vaikka mistä apua että asiat saataisiin selvitettyä. Kukaan ei koskaan tule pystymään kiusaamaan minua niin että menisin toimintakyvyttömäksi. Päinvastoin, kannattaa miettiä parikin kertaa ennenkuin aloittaa kanssani jotain, meinaan minä en jätä sitten enää puolitiehen.

Vaikeita asioita. En silti luopuisi kokonaan lapsistani...läheiseni syyttää isäänsä koska tämä ei pitänyt yhteyttä katkeran eron jälkeen häneen enää kuin vasta aikuisiällä. Syyksi isä ilmoitti ettei halunnut tupata exän ja uuden miehen elämään ja katsoi parhaaksi että exä uuden kumppaninsa kanssa kasvatti hänen lapsensa.

Alkuperäinen kirjoittaja nikittä nyt:
Eron jälkeen yhteishuoltajuus ei toimi,ei mitenkään.Lasten isä tekee kiusaa ja ahdistaa äidin henkisesti aivan loppuun.Haluaa kaikki lapset itselleen koska hänen mielestään lapset voivat äidin luona huonosti.
Lastenvalvoja on sanonut sanansa,äiti on aina huolehtinut lapset pääsääntöisesti yksin,myös avioliiton aikana.Äiti ei halua enää edes tavata lapsia syystä että rakastaa heitä niin paljon että mielummin luopuu lapsista kokonaan että se lasten henkinen kiusaaminen loppuu.

Lässyn lässyn...ketään nut luovu lapsistaan tommosen syyn takia.

Eli pitää antaa lasten kärsiä jatkossakin.

No lapset on kestäviä ja varmasti haluavat nähdä äitiään. Mies jos uhkailee ja valehtelee ja haukkuu äitiä lapsille tekee vain itselleen hallaa. Lapsille kun tulee tarpeeksi älliä niin eivät ole enää paskan kanssa tekemisissä. Tiedän tapauksen missä poika veti isäänsä huolella turpaan kun tämä ei lopettanut äidin haukkumista.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Eli pitää antaa lasten kärsiä jatkossakin.

No lapset on kestäviä ja varmasti haluavat nähdä äitiään. Mies jos uhkailee ja valehtelee ja haukkuu äitiä lapsille tekee vain itselleen hallaa. Lapsille kun tulee tarpeeksi älliä niin eivät ole enää paskan kanssa tekemisissä. Tiedän tapauksen missä poika veti isäänsä huolella turpaan kun tämä ei lopettanut äidin haukkumista.
Lapset oireilevat nyt jo,masennuksesta todettu kärsivän.Se tekeekin tästä tilanteesta niin kestämättömän koska lasten psyyke on jo vaurioitettu sillä että isä mollaa äitiä jatkuvasti ja manipuloi lapsia.