Mitä mieltä tästä.. Kertokaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mies aloittanut laihdutuskuurin, yli viikko sitten - rankalla tyylillä, ei ruokaa juuri yhtään, vettä senkin edestä. Kävelee lähes 10km lenkkejä päivittäin.
Laihtunut on, paljon.
Ja nyt ärsyttää, kun miehellä on siellä töissä samassa vuorossa nainen joka on ihan lääpällään mieheeni..
Mies väittää ettei hän oo siihen kiinnostunut, mut kun juttelin eilen miehen kanssa niin sain sen kuvan että puhuvat pervoa tämän kyseisen muijan ja parin muunkin työkaverista...
Ja kaikista eniten mua ärsytti se, että vaikka hän tiesi että tuo muija on kiinnostunut miehestäni niin minkä helkutin takia hän näytti sille muijalle kännykästään videon jossa oli kaikki lapseni..!!!?
Mies vaan kertoi ja hän kertoi että näytti siksi että halusi näyttää kuinka nätit lapset hänellä on.. Mut silti, ei se sille muijalle ois kuulunut.

ÄRSYTTÄÄ!!! Mitä te ootte mieltä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Mistä tässä pitäis olla jotakin mieltä?

en mä tiedä, eikö muita ärsytä vai oonko ainoo,,,

Niin siis mikä sua ärsyttää? Sun mies joka on laihiksella? Vai se että esittelee työkaverille lasten kuvia, ja siis miten nämä nyt muka liittyi toisiinsa mitenkään ja mitä mitä mitä...???

Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
taidat olla mustasukkanen ja et näköjään pahemmin luota mieheesi.
mun mielestä toi oli suloista ku mies halusi näyttää lapsensa....

joo, mut ku kyseinen mies on mua aina haukkunut mua jne, niin kai siksi en nyt luota tms...

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Mistä tässä pitäis olla jotakin mieltä?

en mä tiedä, eikö muita ärsytä vai oonko ainoo,,,

Niin siis mikä sua ärsyttää? Sun mies joka on laihiksella? Vai se että esittelee työkaverille lasten kuvia, ja siis miten nämä nyt muka liittyi toisiinsa mitenkään ja mitä mitä mitä...???

tiedän mun teksti oli sekava...sori.

Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
taidat olla mustasukkanen ja et näköjään pahemmin luota mieheesi.
mun mielestä toi oli suloista ku mies halusi näyttää lapsensa....

joo, mut ku kyseinen mies on mua aina haukkunut mua jne, niin kai siksi en nyt luota tms...

ok,ihan sama.....meen seuraavaan keskusteluun...

Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
jss! sillä on suhde :/

en mä tiedä.. oikeesti, en tiedä mitä ajatella.
ja se muija meni silleen töissä et ois ikäänkuin ratsastanut... ja katsoi miestäni.. mies sit vielä kysys siltä että mitä hittoo sä touhuut..??!
kuulemma jotai venyytteli, jotenki ärsyttää se että mitä miehenki pitää siltä kaikkee kysellä tms, kun tietää että se ämmä on niin läppällään mieheeni...
ymmärtääkö ketään minua??!

Sun kirjoituksesta saa sen kuvan, että kirjoitat kahdesta eri miehestä. Joten voi olla aika vaikea ymmärtää.

Mutta sä et tykkää siitä naisesta, koska se on kiinnostunut sun miehestä ja tunnet asemas uhatuksi. Nyt olet ärsyyntynyt sun mieheen ja siihen videon näyttämiseen yms, koska susta tuntuu ettei sun mies ole lojaali, kun on ystävällinen ihmiselle josta sä et pidä, jonka koet uhkaksi ja joka "haluaa sun miehen". Sä haluaisit, että sun mies tekis erittäin selväksi sille naiselle, jos ei ole hänestä kiinnostunut. Ja tunnet osittain siksikin sun aseman uhatuksi, kun sun mies laihduttaa ja on niin kiinnostunut nyt ulkomuodostaan.

vai?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Sun kirjoituksesta saa sen kuvan, että kirjoitat kahdesta eri miehestä. Joten voi olla aika vaikea ymmärtää.

Mutta sä et tykkää siitä naisesta, koska se on kiinnostunut sun miehestä ja tunnet asemas uhatuksi. Nyt olet ärsyyntynyt sun mieheen ja siihen videon näyttämiseen yms, koska susta tuntuu ettei sun mies ole lojaali, kun on ystävällinen ihmiselle josta sä et pidä, jonka koet uhkaksi ja joka "haluaa sun miehen". Sä haluaisit, että sun mies tekis erittäin selväksi sille naiselle, jos ei ole hänestä kiinnostunut. Ja tunnet osittain siksikin sun aseman uhatuksi, kun sun mies laihduttaa ja on niin kiinnostunut nyt ulkomuodostaan.

vai?

Voihan sillä laihduttamisella ja ihastuneella työkaverilla olla jokin yhteys... Mies hoksannut että ulkopuoliset ovat kiinnostuneita hänestä, joten miksei sitten pienellä vaivalla tee itsestään vielä enemmän "herkumman"?

Alkuperäinen kirjoittaja Ihana:
Mä saatan ymmärtää... Hm, miehes siis puhuu paljon tästä naisesta? Ettei vaan ole sitten ihastunut... Ihastuneena kun sitä huomaamattaan jauhaa vähän liikaa "työkaverista" jne.

ei mies puhu oikeen mitään siitä, kaikki kertoi kun eilen tivailin häneltä. ei olisi varmasti muuten kertonut mitään.
ja sit ikäänkuin puolustelee sitä.. että " mä (siis mies) oon kuvitellut väärin varmasti" ja kun sanon että et sä kovin väärin voi kuvitella kun se kotona veljelle puhuu susta koko aika, niin mies sit sanoo että ei siitä veljestä tiedä sit kans..
ja kehuu että tämä muija on hoikka, minua hoikenpi.

kehuu, vai vastasko sun kysymykseen?

no joo, kysyin että minkä näköinen tms, niin mies vastasi että on minua hoikenpi... Ja tähän muijaan kaikki äijät on lääpällään, monet on kutsunut sen kotiin juomaan.. Ja yks äijä kans pyysi, mut tää muija sanoi että ei hän uskalla mennä ettei se laita häntä kellariin ja raiskaa häntä.,..

no joo, kysyin että minkä näköinen tms, niin mies vastasi että on minua hoikenpi... Ja tähän muijaan kaikki äijät on lääpällään, monet on kutsunut sen kotiin juomaan.. Ja yks äijä kans pyysi, mut tää muija sanoi että ei hän uskalla mennä ettei se laita häntä kellariin ja raiskaa häntä.,..

Kuulostaapa tyrkyltä :x Tosi inhottavaa jos se ukko automaattisesti vertaa sitä akkaa suhun... Painolla tuntuu olevan väliä kun laihduttaa itse ja vertailee sun ja sen naikkosen kroppia.

Äkkiä tulis mieleen että jos tämä nainen on ihastunut sun mieheen mutta miehes ei tähän naiseen ja jos naisen ihastuminen on kuitenkin selvää, niin eikö mies voisi kohteliaasti kertoa olevansa varattu ja tehdä selväksi ettei ole kiinnostunut naisesta? Silloinhan ei pitäisi jäädä mitään epäilyjen varaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihana:

Kuulostaapa tyrkyltä :x Tosi inhottavaa jos se ukko automaattisesti vertaa sitä akkaa suhun... Painolla tuntuu olevan väliä kun laihduttaa itse ja vertailee sun ja sen naikkosen kroppia.

Niinpä, ja kun tämä nainen on ainoa nainen tuolla töissä... juu ja mies on mul sanonut et mä paisun sohval, kun en yks päivä lenkil jaksanu lähtee..

Yhteistyössä