Alkuperäinen kirjoittaja Ihana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Sun kirjoituksesta saa sen kuvan, että kirjoitat kahdesta eri miehestä. Joten voi olla aika vaikea ymmärtää.
Mutta sä et tykkää siitä naisesta, koska se on kiinnostunut sun miehestä ja tunnet asemas uhatuksi. Nyt olet ärsyyntynyt sun mieheen ja siihen videon näyttämiseen yms, koska susta tuntuu ettei sun mies ole lojaali, kun on ystävällinen ihmiselle josta sä et pidä, jonka koet uhkaksi ja joka "haluaa sun miehen". Sä haluaisit, että sun mies tekis erittäin selväksi sille naiselle, jos ei ole hänestä kiinnostunut. Ja tunnet osittain siksikin sun aseman uhatuksi, kun sun mies laihduttaa ja on niin kiinnostunut nyt ulkomuodostaan.
vai?
Tätä mieltä mäkin oon ollut.. Mut jos mä alan hänelle jotain sanomaan, niin alkaa hän heti valittamaan kuinka mustis oon jne..
Jotain tonnepäin..
Ärsyttää ettei mies voi sanoo tolle muijal suoraan et ois lapset ja muija et jättäis rauhaan, vaan on kuulemma sanonut tän muijan veljelle että häntä ei kiinnosta että hänellä on muija ja muksut kotona.. Menikö sekavasti toi kirjoitus..?!
Mut sit näytti sen videon tolle muijalle.
Ja mies oli ennen töihin menoaan laittanut mun kuvan kännykän taustakuvaksi, ja kun tuli töistä oli vaihtanut hänen oman kuvansa, jossa hän on ilman paitaa.. Siis ihmetteln miksi sen mun kuvan piti yks kaks vaihtaa pois.. en ymmärrä.
Siis täh! Mikä ihmeen "itserakkauden puuska" sun miehelles on tullut kun laittaa oman vartalonsa kuvaa kännykän taustakuvaksi? Juu, tällä työpaikan naisella ei varmaan jää sellaiset kuvat näkemättä jos samaisesta kännykästä näyttää lasten kuvia :/ Ihan oikeasti, mies kyllä tekisi naiselle henkilökohtaisesti selväksi jos ei ole lainkaan kiinnostunut siitä...! Eikä luultavasti tunkisi hänen seuraan, jos tietää että naisella on tuhmuudet mielessä.
Tätä mieltä mäkin oon ollut.. Mut jos mä alan hänelle jotain sanomaan, niin alkaa hän heti valittamaan kuinka mustis oon jne.. Juu, kyllä mäkin tuota kuvan vaihtamista ihmettelin.. tuntus ihan et vaihtoi sen takia et se voi näytellä hänen omaa kuvaansa sille siitä näytöstä ja sit näyttää sitä videoo..
Niin ja kun eilen "suutuin" tai kun kuulin että se oli videon näyttänyt sille muijalle, laitoin pään alaspäin.. En siis sanonut mitään.. mies siihen, että jaahas sä suutuit. Sanoin että mieti nyt vähän mä en halua että näytät myös munkin lasten kuvia jollekki muijalle joka suhun on niin lääpällään..
Ja vituttaa että oot niin ystävällinen että..
Saakeli, eikö muita tosiaankaa ärsytä tää!!!