Mitä mieltä tästä.. Kertokaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihana:
AP!

Jos miehellä on ennenkin ollut outoa käytöstä ja liittyen muihin naisiin, niin sä varmaankin osaat lukea rivien välistä että onko jotain meneillään :hug:

Hän nykyään iloinen, halaa välillä jne, mitä hänestä ei olisi vielä joku aika voinut kuvitellakkaan..

Mut jos miehelle sanon, että mitäs se muija töissä teki? Alkaa hän minua heti haukkumaan.. Monta kertaa, toosi monta kertaa toteaa että hän rakastaa minua ja lapsia, ja että mun ei tarvi mitään pelätä, jne..

Miksi helkutissa sanoo sen sit niin useesti, eilenki sanos varmaan 5-10kertaa.. et ihan yks kertakin ois riittänyt.. En mä tiedä.

Mulla on ollut hullu pyyntö miehelle, että ottaisi jotenkin kuvan puhelimella tästä muijasta.. Että näen minkä näköinen hän on.. Ei oo ottanut, kun ei se muija haluu.. Siis mitä, pitääkö oikeesti lupa kysyä tai jotain..??! Mies sanoo vaan, että ai niin unohdin, ja sit sanoo taas että ei se haluu jne..
Tosin on ottanut sen muijan autosta videoo...

Mikä siinä muijan autossa sitten kiinnostaa kun pitää kuvata? :o

Toisaalta parempi kun et noteeraa koko akan olemassa oloa miehellesi. Mitä enemmän se nainen on teidän molempien puheissa, sitä enemmän myös miehesi naista ajattelee. Ja teot lähtee ajatuksista.

Yhteistyössä