V
vihane
Vieras
Tilanne tämä eilen: mies hermostui kun taaperoltamme lävähti paskat vaipasta läpi. Lähti hampaat irvessä vaippaa vaihtamaan, minä sitten rätin kanssa tarkistamaan missä peetä...Mies otti lisäkierroksia kun huomasi, että vessassa on kaksi paskavaippapussia aivan täys, siitä mulle karjahti ja idiootiks syytti kun en saa niitä roskiin vietyä(kun minä kuulemma enemmän kotona).Sitten se sekosi lisää kun tajusi, että taapero oli paskojaan kaivellu (kädet haisi). Jumalaton kiroilu ja syyttely mun saamattomuudesta ja vei pojan sitten kokonaan pesuun. Tulin sitten paikat tsekattuani lasta hakemaan suihkusta ja suoraan sanoen olin loukkaantunut siitä kurasta mitä mies heitti mun päälle sanallisesti. Se kysy että siivosinko mahdolliset paskanjäljet pois(hyvin vittumaiseen sävyyn), en heti vastannut niin karjaisi että mene nyt siivoomaan. Minä otin vaan lapsen kuivailtavaks enkä todennu mitään. Kun ukko tuli jäljestä suihkusta hetkeä myöhemmin ja näki mun istuvan keittiön pöydän ääressä kyynelehtimässä niin tuli syytös että nyt sä saamaton paska alat siivoo kun hän pesi lapsen!!(en siis vieläkään sanonu että siivoilin jo). Just ku mietin että sanosin jo paikat katelleeni ni se alko taas ärjymään ja nappas mua käsipuolesta kiinni ja yritti töniä/vetää ylös seisomaan. Mulla niksahti ja meinasin jo saman tien lähteä pois kotoa.
Lopputulemana asiat hiukan rauhottu vaikka paskaa sato koko loppu illan. Äijä luulee että eilinen on jo sovittu mutta mua suututtaa ihan hemmetisti. En ees tiiä miks? Tuntuu että eilisessä episodissa on paljon mitä en anna anteeks ja varsinkin kun ei ees pyytäny anteeks. Haukku mua idiootiks, saamattomaks laiskaks(hän tosin laiskempi) ja tyhmäks, en ole järkevä, vedän koko ajan nollat taulussa..jne.
Nyt kysynkin: 1. MIKSI mua vituttaa koko ukko? tekis edelleen mieli lähteä. Oli hemmetin lapsellinen riita eikä eka sarjassaan.Ei tässä pahanmielen suhteessa tule kukaan kuitenkaan vuosien päästä pokaalia ojentamaan loistavasti lusitusta parisuhteesta.
2. Minkä vitun takia tekisinkään sille isänpäiväkakun valmiiks? (tuolla se vaan kuorsaa)
Lopputulemana asiat hiukan rauhottu vaikka paskaa sato koko loppu illan. Äijä luulee että eilinen on jo sovittu mutta mua suututtaa ihan hemmetisti. En ees tiiä miks? Tuntuu että eilisessä episodissa on paljon mitä en anna anteeks ja varsinkin kun ei ees pyytäny anteeks. Haukku mua idiootiks, saamattomaks laiskaks(hän tosin laiskempi) ja tyhmäks, en ole järkevä, vedän koko ajan nollat taulussa..jne.
Nyt kysynkin: 1. MIKSI mua vituttaa koko ukko? tekis edelleen mieli lähteä. Oli hemmetin lapsellinen riita eikä eka sarjassaan.Ei tässä pahanmielen suhteessa tule kukaan kuitenkaan vuosien päästä pokaalia ojentamaan loistavasti lusitusta parisuhteesta.
2. Minkä vitun takia tekisinkään sille isänpäiväkakun valmiiks? (tuolla se vaan kuorsaa)