Mitä mieltä teidän miehet on palstailusta entä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
että palstailen liikaa :D
tietää ja saa ihan rauhassa katsella mitä kirjottelen jos sitä kiinnostaa... :whistle:
yleensä ei kiinnosta

tiedän ai saan tietää hänene palstalnsa ja mitä kirjoittaa jos kiinostaisi, mut kun ei kiinnosta B)

Ei tiedä edes että palstailen. Kerran näki kun luin juttuja ja v*ttuilee asiasta vieläkin. En ikinä kehtaisi tunnustaa että käyn täällä päivittäin ja vielä kirjoitan ja on tunnuksetkin

Ei sitä paljon haittaa, tietää nikin eikä tasan varmaan lue mun juttujani. Varmaan lähinnä pohtii, miten täällä saan aikani kulumaan. Ihan kuin mäkin mietin sen käymistä sivustoista. :D

eipä tuo ole huonoa tykänny. joskus lukee juttuja olan yli. kerran nauro et pitäskö hänenkin ruveta palstailemaan, et jos joskus tulis riita ja oltas mykkäkoulua niin voitas riidellä täällä ei tarviis sanoo toiselle kasvotusten mitään
c027.gif

Mies tietää nikkini kun se on meidän pojan lempinimi. Ja ollaan sovittu etten kauheesti nettailis silloin kun hän on kotona (paitsi että nyt oon kyllä siitä lipsunut) kun hän on vähän mustis tälle. Vietän siis kuulemma liikaa aikaa koneella ja se on meen yhteisestä ajasta pois.

Enpä usko että mies on koskaan mun juttuja lukenut, mutta eipä tuo haittais vaikka lukiskin =) .

Yhteistyössä