Mitä mieltä ulkomaalaisista vaimoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja supisuma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

supisuma

Vieras
Kerron aluksi esimerkin. Mieheni kaveri on nuoresta asti ihannoinut ajatusta ulkolaissyntyisestä vaimosta. Kymmenen vuotta sitten hän tapasi Pietarissa erään naisen. Tää nainen on Ukrainasta, yhestä köyhimmästä paikasta. Nainen muutti Suomeen ja ne meni naimisiin, tosi nopealla tahdilla. Tälle suomipojalle ei kelvannut suomalainen, ja ottajia olis riittänyt.

Tähän kymmeneen vuoteen mahtuu paljon. Aluksi hän hehkutti millaisia naisia venäläiset on. Kuinka ne pukeutuu hienosti, huolehtii kodista ja miehestä. Mutta hehkutus on osin loppunut. Tää nainen ei edelleenkään osaa suomea. Miehellä on jopa kotiintuloajat. Missään se ei saa käydä töissäkäynnin lisäksi. Jos vaimo nukkuu, nukkuu mieskin. Jos vaimo lähtee kävelylle, menee mieskin. Omaa elämää ei kummallakaan ole, vaan kaiken vapaan viettävät yhdessä, vaimon ehdoilla. Mies ei saa itse päättää kampaustaan, partaansa ei vaatteitaan, lähestulkoon mistään.

Remonttia tehdään jatkuvasti, uutta ostetaan. Mieheni ei kelvannut tälle rouvalle, siis ei kyläillä, kun ei olla tarpeeksi hienoja, kun asutaan vuokralla kerrostalossa. Tää nainen on itse kovin köyhistä oloista, mutta kovasti on tänne sopeutunut. Mikäs on sopeutuessa kun rahaa on käytössä mielinmäärin. Mun arvio on, ettei tää miehen ent. kaveri ole ensimmäinen ketä on höynäytetty. Ja epäilen että jos lapsi olis tuohon suhteeseen syntynyt, niin vaimo olis jo eronnut. Okei se pääsi kyllä suomeen, mutta ei sen kannata erota, koska se jäis tosiaan tyhjän päälle.

Senverran nähdään tätä miehen kaveria, että se on muuttunut tosi rajusti. Ennen niin iloinen mies on muuttunut tosi hiljaiseksi ja apaattiseksi. Puolin ja toisin ei kyläillä, mutta soittelevat ja näkevät salaa, vaimon tietämättä, kun samoissa työpiireissä liikkuvat. :o

Eihän tuo kerro vielä mitään kaikista maailman muissa maissa asuvista naisista´- vai kertooko sinulle ?

Itse tunnen paljon venäläisiä , ukrainalaisia ja suomalaisia naisia ja joukkoon mahtuu pirttihirmuja, lady dominoita , hakattuja ja hiirulaisia.
Ihan tasainen sekoitus siis.

Ja ehkä tuo mies tarvitsee tuollaisen rautaisen rouvan.

No, ehkä olen jäävi tässä asiassa kun minulla on itsellä ulkomaalainen mies. :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 19:01 Bodomska kirjoitti:
Eihän tuo kerro vielä mitään kaikista maailman muissa maissa asuvista naisista´- vai kertooko sinulle ?

Itse tunnen paljon venäläisiä , ukrainalaisia ja suomalaisia naisia ja joukkoon mahtuu pirttihirmuja, lady dominoita , hakattuja ja hiirulaisia.
Ihan tasainen sekoitus siis.

Ja ehkä tuo mies tarvitsee tuollaisen rautaisen rouvan.

No, ehkä olen jäävi tässä asiassa kun minulla on itsellä ulkomaalainen mies. :)

Joo ei kerro. Mutta katsotaas vastauksia ;) , jos niitä tulee lisää.

Meinasin kirjoittaa että mitäs niistä olisin mieltä kun en tiedä moisia lainkaan, mutta hetken kun mietin niin onhan niitä lähipiiriin siunaantunut.

Kälyn isällä on Thaimaalainen vaimo, tosi mukava, mutta eipä usein tavata kun asuvat Thaimaassa.

Yhdellä tutulla on Vietnamilainen vaimo, kerran vaan oon nähny.

Miehen kaverilla on Turkkilainen vaimo (ja viinitila Turkissa).

Nyt yks miehen kaveri suunnittelee tuovansa työreissulta Chileläisen tytön tänne, ovat kohta seurustelleet ½ vuotta.

No tätä Chileläisestä en tiedä mitään, mutta muuten en pidä heitä suomalaisia vaimoja kummosempina. Enhän mä edes meinannu muistaa että noi on edes ulkomaalaisia.

Mun kaverin exällä oli ennen venäläinen vaimo. Tällä miehellä on todella vaikea sopeutua suomalaiseen naiseen, kun tämä nimenomainen nainen on "perustasa-arvon" kannattaja ja sanoo mitä ajattelee. Mies monesti kehuu venäläisiä kuinka he ei ole tarkkoja miehen uskollisuuden sun muun suhteen.. Samaa on tämä venäläinen ex-vaimo sanonut kaverilleni itsekin kuinka "miehillä on miesten menot ja asiat ja vaimon tehtävä on hoitaa perhe ja tukea miestään". Saa nähdä kuinka kauan tuo suhde kestää :/

Uusimmat

Yhteistyössä