Itse olen asunut kaksi vuotta ja viihdyn hyvin. Valintatalo, Siwa, Alepa ja Prisma löytyvät ja etäisyydet ovat lyhyet. Busseilla pääsee hyvin joka suuntaan ja kun tuo Jokeri2 joskus valmistuu niin yhteydet vain paranee. Asukastoiminta on aika aktiivista, http://kaupunginosat.net/viikki/ , siellä on aina kaikkea kivaa lapsiperheille ja miksei muillekin.
Koiria täällä tuntuu olevan joka toisella ja ilmeisesti jonkinlaista harrastusmahdollisuuttakin löytyisi. Ainakin isompi porukka kerääntyy välillä yhteen harjoittelemaan vierellä kävelyä yms. Ulkoilumaastot ovat hyvät ja erilaisia polkuja löytyy paljon. Talvella hiihtoladut alkavat parhaassa tapauksessa lähes takapihalta ja kesällä on vartissa lenkkeilemässä lehmien keskellä. Lisäksi löytyy monitoimitalo, jossa pääsee yliopistoliikunnan kautta kuntosalille tai ryhmäliikuntatunnille. Tennis- ja jalkapallokenttäkin löytyy sekä iso iso puisto, jossa voi lennätellä leijaa tai heitellä frisbeetä. Jossain vaiheessa pitäisi ponitallinkin siirtyä tänne, joten ratsastaminenkin onnistuu piakkoin. Lapsille täällä on paljon leikkipuistoja, joissa viihtyy myös vähän isommatkin.
Ainoa "vika" on, että alueen lapset alkavat pikkuhiljaa lähestyä teini-ikää, joten niistä saattaa olla lähinnä meluhaittaa. Ainakin vielä alue on todella rauhallista, eikä teineistä ole ollut mitään haittaa. Lisäksi yhteydet muualle on hyvät, joten voi olla, että nuoriso remuaa sitten jossain muualla.
Palveluista kaipaisin tänne k-kauppaa Pirkka-tuotteiden takia mutta muuten olen tyytyväinen. Laiskoina päivinä voi mennä syömään kampusalueen ravintoloihin, joita on jopa 6 ja joista ainakin yksi on auki myös kesäisin. Lisäksi Gardeniassa toimii viihtyisä lounasravintola, eikä hinnatkaan ole päätä huimaavia. Itse olen varsin ihastunut alueeseen, eikä minulla ole mitään kiirettä täältä pois