K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kysyy:Jos kysymyksessä olisi olevinaan vitsi. Uskoisitteko?
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:hmm,mä löysin joku aika sitten ukon taskusta puhelin numeron jossa luki H****u-kullalle...
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:jos ois ollu aikasemmin en ois tykänny,mut nyt kun asiat on tällä tolalla ollu pitkään niin ihan sama.. kyllä se sitä selitteli (ex-työkaveri,vanha..)
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:no ukon mukaan ei kun on kuulema jo eläkeikäinen daami,mutta mistäs sitä tietää..
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:selvisi ukon tekstiviestin kautta tämä kullittelu (tämä naispuolisen ystävän). Ukko ei ollu sanonu koko asiasta sanaakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:selvisi ukon tekstiviestin kautta tämä kullittelu (tämä naispuolisen ystävän). Ukko ei ollu sanonu koko asiasta sanaakaan.
Siis luetteko te miestenne viestit ja kaiveletta taskut?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:selvisi ukon tekstiviestin kautta tämä kullittelu (tämä naispuolisen ystävän). Ukko ei ollu sanonu koko asiasta sanaakaan.
Siis luetteko te miestenne viestit ja kaiveletta taskut?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:en kaivele kun annoin puhelimen liivin taskusta ja toi lappu putos sielt samalla :/
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:nii,kun en tunne tapausta.. itselle ei tulis mieleenkään kirjotella kultia puhelinnumeroihin,paitsi silloin kun se on mun kulta..
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:ja mun puolesta saiskin ettiä uuden,kun eropaperit on jo käräjillä