Mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
jos ois ollu aikasemmin en ois tykänny,mut nyt kun asiat on tällä tolalla ollu pitkään niin ihan sama.. kyllä se sitä selitteli (ex-työkaveri,vanha..)

Onko niillä sitten ollu jotain säpinää? Tiedätkö??

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
selvisi ukon tekstiviestin kautta tämä kullittelu (tämä naispuolisen ystävän). Ukko ei ollu sanonu koko asiasta sanaakaan.

Siis luetteko te miestenne viestit ja kaiveletta taskut? :o

en kaivele kun annoin puhelimen liivin taskusta ja toi lappu putos sielt samalla :/

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
selvisi ukon tekstiviestin kautta tämä kullittelu (tämä naispuolisen ystävän). Ukko ei ollu sanonu koko asiasta sanaakaan.

Siis luetteko te miestenne viestit ja kaiveletta taskut? :o

Mies lukee mun viestit ja mä miehen..riippuu siitä kumpi on lähempänä kun viesti tulee..sovittu juttu puolin ja toisin.

Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
en kaivele kun annoin puhelimen liivin taskusta ja toi lappu putos sielt samalla :/

Jaa, no, se on AIVAN eri juttu. Itse en edes pyykkiin menevien vaatteiden taskuja tyhjennä, ellei erikseen pyydetä.

No en tykkäisi. Mutta empä oikein tykkäis ylipäätään, jos miehellä kovin hyviä naispuolisia ystäviä olis. Työkaverit ja semmoset "hyvänpäiväntutut" on eriasia, mutta meiän suhteessa ei suvaita kyllä mitään lähempää ystävyyttä vastakkaisen sukupuolen kanssa... Ja tämä sopii meille molemmille loistavasti! =)

Yhteistyössä