mitä mieltäolette

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juupas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja juupas:
kaikki vaan sanoo että en näytä ku pyöreältä hiukan.

joo ja sä haluat siis siten uskotella, ette oo ylipainoinen ja näinollen saat herkutella enemmän kaikkea kivaa.. Vähän realiteettia ihminen! Minäkin oon ylipainoinen, vaikka olenkin sun mitoista vielä kaukana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin just:
Alkuperäinen kirjoittaja juupas:
kaikki vaan sanoo että en näytä ku pyöreältä hiukan.

joo ja sä haluat siis siten uskotella, ette oo ylipainoinen ja näinollen saat herkutella enemmän kaikkea kivaa.. Vähän realiteettia ihminen! Minäkin oon ylipainoinen, vaikka olenkin sun mitoista vielä kaukana.


en kuitenkaan ole mikään läski
 
Alkuperäinen kirjoittaja juupas:
Alkuperäinen kirjoittaja niin just:
Alkuperäinen kirjoittaja juupas:
kaikki vaan sanoo että en näytä ku pyöreältä hiukan.

joo ja sä haluat siis siten uskotella, ette oo ylipainoinen ja näinollen saat herkutella enemmän kaikkea kivaa.. Vähän realiteettia ihminen! Minäkin oon ylipainoinen, vaikka olenkin sun mitoista vielä kaukana.


en kuitenkaan ole mikään läski

Voitko sä sanoa tuon aivan rehellisesti? Lihastako se sitten on sun mahan päällä? Ja en sano mitenkään ivallisesti.. mutta ajattele nyt vähän.. Sun normaalipainon yläraja taitaa olla tuossa 75 kilossa, joten sulla on ylipainoa melkein 35 kiloa, joten kyllä se läskinä näkyy. Itselläni on ylipainoa 10 kiloa ja näkyy aivan taatusti makkaroina (läskinä) sen pystyn kyllä myöntämään.
 

Yhteistyössä