se miltä ulospäin näyttää, riippuu ihan sun ruumiinrakenteesta. on paha pelkän pituuden ja painon varassa arvioida miltä sä näytät, miten se paino jakautuu sun vartalossa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Painosta en tiedä mitään, mutta lähdetkö kanssani lenkille. Juoksemaan siis?
Jos vastaus on tyyliä; en voi kun painoa on liikaa, olet sitten kai lihava, Jos ei, niin et.
Alkuperäinen kirjoittaja ap...:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Painosta en tiedä mitään, mutta lähdetkö kanssani lenkille. Juoksemaan siis?
Jos vastaus on tyyliä; en voi kun painoa on liikaa, olet sitten kai lihava, Jos ei, niin et.
Tottakait lähden!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:se miltä ulospäin näyttää, riippuu ihan sun ruumiinrakenteesta. on paha pelkän pituuden ja painon varassa arvioida miltä sä näytät, miten se paino jakautuu sun vartalossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:No vähemmän ap:lla on ylipainoa kuin mulla. :ashamed:
Töllin Ruusa, mä voin lähteä sun kanssa juoksulenkille, mutta vain jos sä kestät kuunnella kun kiroan isot rintani alimpaan h*lvettiin. Ne kun ei ole juostessa kovin kivat...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiree:itse olen saman pituisena 48kg...joten.......
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:No vähemmän ap:lla on ylipainoa kuin mulla. :ashamed:
Töllin Ruusa, mä voin lähteä sun kanssa juoksulenkille, mutta vain jos sä kestät kuunnella kun kiroan isot rintani alimpaan h*lvettiin. Ne kun ei ole juostessa kovin kivat...![]()
![]()
tarttee vetää ilmastointiteippiä![]()
:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:55-65 kiloa on ihannepaino..inhottava sanoa muta ylipainoinen olet :/ ,en pahalla tarkoita :hug:
itse olen saman pituinen ja raskauden jälkeen painan nyt 70kiloa ja ylimäärästä on,ja paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Se tietenkin merkitsee paljon, millaisena itsensä näkee... Mäkin olen 173 cm ja 70 kg, ennen painoin 78 kg.. Silloin en ollut tyytyväinen itseeni, nyt olen... Vaikka housukoko on vielä 42 tai 32" mutta ennen en edes mahtunut tuon kokoisiin housuihin :ashamed: vaikka ei nuo vaatekootkaan enää nykyään pidä paikkaansa... Mullakin yhdet housut 40 ja on isot mulle ja yhdet on kokoa 38 ja on sopivat, että tämmöstä.
Olet tehnyt suuren työn ap!![]()