Rehellisiä vastauksia kiitos!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arvaatte varmaan...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No vähemmän ap:lla on ylipainoa kuin mulla. :ashamed:

Töllin Ruusa, mä voin lähteä sun kanssa juoksulenkille, mutta vain jos sä kestät kuunnella kun kiroan isot rintani alimpaan h*lvettiin. Ne kun ei ole juostessa kovin kivat... :whistle: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap...:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Painosta en tiedä mitään, mutta lähdetkö kanssani lenkille. Juoksemaan siis?

Jos vastaus on tyyliä; en voi kun painoa on liikaa, olet sitten kai lihava, Jos ei, niin et.

Tottakait lähden! :)


Nonih!
Et ole lihava!

Jos paino on sellainen, että sen kanssa voi tehdä mitä haluaa, onko merkitystä sillä onko se vähän enemmän tai vähemmän?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
se miltä ulospäin näyttää, riippuu ihan sun ruumiinrakenteesta. on paha pelkän pituuden ja painon varassa arvioida miltä sä näytät, miten se paino jakautuu sun vartalossa.

Hankala sanoa, vaikka mä pudottaisin painoa sinne neljäänkymppiin, näkisin varmaan jonku osan itsestäni "läskinä"!


Kiitos kaikille kannustajille!:)
 
[
Jos paino on sellainen, että sen kanssa voi tehdä mitä haluaa, onko merkitystä sillä onko se vähän enemmän tai vähemmän?
[/quote]


painon suhteen mulla ei oo koskaan ollu mitään vaikeuksia esim. liikkua, urheilla. ..
onhan se vaan kiva, ku puntarin luku alkaa ennemmin 6:lla kuin 1:llä... :)
ja vanhoihin housuihin mahtuu ilman et panee makuullaan housut jalkaan ja kuitenki makkara jää vetskarin väliin! :)
 
mulla pituutta 166cm ja laihdutin kertaalleen 61 kiloon, ja näytin mielestäni lähinnä porsaalta. Nyt kahden lapsen jälkeen ylipainoa on kertyny kolmisenkymmentä kiloa, eli rutkasti enemmän kuin sulla, mutta peilistä katsookin ihan mukiinmenevä pakkaus. Se on tuo itsetunto ihmeellinen asia. Toki terveydellisistä syistä on nyt painonpudotus menossa, tavoitteena saada sinne 70kg:n hujakoille, keinoina lähinnä uimahalli ja punttisali jahka vapaa-aikaa siunaantuu sen verran. Nyt vaa syömisiä tarkkaillaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
No vähemmän ap:lla on ylipainoa kuin mulla. :ashamed:

Töllin Ruusa, mä voin lähteä sun kanssa juoksulenkille, mutta vain jos sä kestät kuunnella kun kiroan isot rintani alimpaan h*lvettiin. Ne kun ei ole juostessa kovin kivat... :whistle: :whistle:

tarttee vetää ilmastointiteippiä :whistle: :whistle: :ashamed:

AAAUUUUTTSSSSS!!!! :o
p035.gif
 
55-65 kiloa on ihannepaino..inhottava sanoa muta ylipainoinen olet :/ ,en pahalla tarkoita :hug:
itse olen saman pituinen ja raskauden jälkeen painan nyt 70kiloa ja ylimäärästä on,ja paljon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
55-65 kiloa on ihannepaino..inhottava sanoa muta ylipainoinen olet :/ ,en pahalla tarkoita :hug:
itse olen saman pituinen ja raskauden jälkeen painan nyt 70kiloa ja ylimäärästä on,ja paljon.

Mulla on PALJON ylimääräistä, sulla vain jonkun verran ylipainoa. Mun mitat siis 168cm ja 93kg, huomattavasti siis ylipainoa...
 
Se tietenkin merkitsee paljon, millaisena itsensä näkee... Mäkin olen 173 cm ja 70 kg, ennen painoin 78 kg.. Silloin en ollut tyytyväinen itseeni, nyt olen... Vaikka housukoko on vielä 42 tai 32" mutta ennen en edes mahtunut tuon kokoisiin housuihin :ashamed: vaikka ei nuo vaatekootkaan enää nykyään pidä paikkaansa... Mullakin yhdet housut 40 ja on isot mulle ja yhdet on kokoa 38 ja on sopivat, että tämmöstä.
Olet tehnyt suuren työn ap! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:
Se tietenkin merkitsee paljon, millaisena itsensä näkee... Mäkin olen 173 cm ja 70 kg, ennen painoin 78 kg.. Silloin en ollut tyytyväinen itseeni, nyt olen... Vaikka housukoko on vielä 42 tai 32" mutta ennen en edes mahtunut tuon kokoisiin housuihin :ashamed: vaikka ei nuo vaatekootkaan enää nykyään pidä paikkaansa... Mullakin yhdet housut 40 ja on isot mulle ja yhdet on kokoa 38 ja on sopivat, että tämmöstä.
Olet tehnyt suuren työn ap! :)

Itseäni en nää vielä normipainosena, siis tavotetta vielä on! :)
Olen huomannut myös saman vaatteiden koossa, toisissa sopii 38, toiset ei mene vaik on 42..
Kiitos, se kivasti rohkasee jatkamaan, ku positiivista palautetta saa! varsinkin kun ystävät/tutut sen huomaa! :)
 

Yhteistyössä