Mitä mies haluaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miiissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miiissa

Vieras
Tutustuin lähes puoli vuotta sitten netissä mieheen ja ruvettiin tapailemaan.
Mies oli alusta asti varsin kiinnostuneen oloinen ja tapailtiinkin tiheästi.
Puhuttiin jo seurustelusta kunnes yhtäkkiä mies etääntyi ja selityi lopulta että häntä ruvennut hieman ahdistamaan ja hän ei ole valmis sitoutumaan kunnolla.

Sovittiin sitten että jatketaan pelkkinä ystävinä, mies toitotti ettei halua minua ainakaan ystävänä menettää, muttei voi tällä hetkellä luvata muuta.

Pari kuukautta meni ettei tavattu ollenkaan, kyllä mies välillä soitteli ja kyseli kuulumisia.
N. Viikko sitten tavattiin pitkän ajan jälkeen ja meillä oli hauskaa. Tapaamisen jälkeen mies taas "aktivoitui" ja rupesi soittelemaan ja viestittelemään päivittäin, nähtiinkin taas heti seuraavana päivänä.
Kavereita siis kait edelleen ollaan, mutta hän kuitenkin suuteli minua äskettäin. Eli... Mitä tästä pitäis ajatella!
Ei siis olla keskusteltu mitään tästä suhteen tilasta, en ole viitsinyt kysyä koska luulen että mieskään ei halua siitä puhua.

En vaan itse kykene tämmöiseen.. Se on kaikki tai ei mitään. Koska itselläni edelleen tunteita miestä kohtaan..

Olen huomannut että mies edelleen pyörii deittisivuilla ja näköjään heittelee verkkoja vesille.. Eli kannattaako pistää jäihin tämä suhde kokonaan?

No sillä oli joku typynen siinä välissä ja sit se juttu loppui.

Riippuu siitä, mitä sä haluat. Jos vain hetken hauskanpitoa, on mies sulle passeli. Jos vakisuhdetta niin unohda.

Ajattelin laittaa miehelle viestiä että minusta ei ole tähän. En kykene tämmöiseen säätöön. Mutta toisaalta taas tuntuu pahalta luovuttaa.. Mutta eks se niin mene että jos hän tosissaan mun kanssa haluaisi olla niin hän myös sitten olisi. Vai onko kyse vain jostain sitoutumiskammosta.. Huoh

Yhteistyössä