Mitä minun pitäisi tehdä?! Voihan parisuhde sentään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miina Koo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miina Koo

Vieras
Tästä tulee PITKÄ vuodatus. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä reilut 1,5 vuotta. Rakastan häntä kyllä, ja meillä on kivaa yhdessä. Ollaan oltu todella tiiviisti yhdessä koko tämän ajan, muutettiin lähes heti yhteen. Olen ollut koko suhteemme ajan jollain typerällä tavalla ihastunut erääseen säätöön, jonka kanssa soudin ja huopasin jo kauan ennen kuin tapasin nykyiseni. Kun tämä entinen tulee jossain vastaan, henki salpautuu ja sanat menevät sekaisin.

Olen pitänyt itseni kurissa ja jättänyt huomiotta kaikki hänen iskuyrityksensä. Hän ei tule millään tasolla toimeen nykyisen mieheni kanssa. Nyt olen kuitenkin ihan muutaman viime kuukauden aikana huomannut ajattelevani tuota entistä säätöä lähes joka hetki, ja katsellut oikeastaan muitakin. En tiedä mitä parisuhteeltani haluan, vai haluanko enää mitään, kun kaikki muut miehet tuntuvat paremmilta vaihtoehdoilta kuin nykyiseni.

Onko tämä nyt sitä alkuhuuman loppumista? Onkohan tässä suhteessa enää mitään järkeä, vaikka toisaalta en haluaisi "turvallisuuden tunteen" takia erotakaan?

HUOH, onko täällä kohtalotovereita?

Juu kuherruskuukausi loppui ja arki alkaa. Kuulostat myös hyvin nuorelta, miksi ihmeessä haet turvallisuutta jo nyt? Slevitä ensin tunteet entistä heilaa kohtaan, sitten eteenpäin, minne tie viekään.

Taisi olla säätö hyvästä syystä menneisyydessä ja todennäköisesti säätämiseksi menisi tulevaisuudessakin, kun ei ukko näköjään ymmärrä olla flirttailematta varatun naisen kanssa.

Miksi siis ei flirttailisi jatkossa muillekin, vaikka olisi sinun kanssa.

22V, mies kaksi vuotta vanhempi.

Tai no, ei se flirttaile, mutta tekee kyllä lähes päivittäin hyvin selväksi että suhteeni vituttaa häntä erittäin rankalla kädellä.

niinhän se on hiekkalaatikollakin. toisen kädessä kaikki näyttää aina niin paljon paremmalta.

Jos olet miehen kanssa vain tavan vuoksi, vaikket oikeastaan sen kummemmin tahtoisikaan, niin eroa. Mutten sitten tiedä kuullostaako tuo toinenkaan kovin kummoiselta.

Sinkkuus?

22V, mies kaksi vuotta vanhempi.

Tai no, ei se flirttaile, mutta tekee kyllä lähes päivittäin hyvin selväksi että suhteeni vituttaa häntä erittäin rankalla kädellä.

Kasva aikuiseksi.
Eli tässä tapauksessa se tarkoittaa päätöstä kumman kanssa haluat olla.

Jos valitset nykyisen miehesi, katkaiset kaikki välit säätöösi. Et sovi tapaamisia hänen kanssaan, poistat hänen puhelinnumeronsa ja pyrit siihen ettet törmäisi häneen.

Pystyisitkö tällä hetkellä irroittautumaan täysin tuosta säädöstä?

Yhteistyössä