mitä muita lämpimiä paikkoja on kuin teneriffa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ötzi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Fuerteventura (Espanjan saari sekin). Tosin riippuu siitä, milloin olet matkustamassa.
Kreetasta tykkäsin kanssa kovasti (oltiin muutama vuosi sitten Haniassa), joskus toukokuussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja viers:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:

Niin, on lämmintä ja voi tuoda tuliaisiksi pikku ameeban!

En nyt kyllä yhtään ymmärrä mitä tarkoitat?

NIIN että tuttu sai sieltä sisuksiinsa ameeban. Kai se jokin iljettävä alkueläin on, jonka jostain salaatinlehvästä tai raikkaasta juomavedestä on saanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja viers:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:

Niin, on lämmintä ja voi tuoda tuliaisiksi pikku ameeban!

En nyt kyllä yhtään ymmärrä mitä tarkoitat?

NIIN että tuttu sai sieltä sisuksiinsa ameeban. Kai se jokin iljettävä alkueläin on, jonka jostain salaatinlehvästä tai raikkaasta juomavedestä on saanut.

No juu saa niitä ameeboja muualtakin, hiukan idiootti pitänee olla, että Egyptissä menee juomaan sitä vettä mitä siellä hanoista tulee. Matkailussa kannattanee ihan muuallakin kuin Egyptissä hiukan miettiä miten toimia ennen kuin tosiaan toimii. Meistä kukaan ei saanut siellä edes mahatautia, kivaa oli, aurinkoa, lämmintä, halpaa, mukavaa ja nähtävyyksiä ja tekemistä.. ainoastaan ruoka oli miinuspuoli, kairolaisessa huippuravintolassakin riisiä ja lihaa samaisessa muodossa kun joka paikassa muuallakin. Mut onhan sitä samaa sapuskaa vedelty Euroopan maissakin matkoilla, että ruokamatkat erikseen ja aurinkohommelit erikseen..
 

Yhteistyössä