Mitä mun pitää tehdä kun koko ruuansulatusjärjestelmä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ei toimi, ei toimi ja ei toimi. Ruoka ei mee alas, ruoka ei tuu kokonaan ulos, siel se jumittaa suolessa tai nousee ruokatorveen. Oonko ainoa tämän ongelman kanssa? Mistä olette saaneet apua? Kärsin.

kokeileppas sellasta ku laxoberon,myydään sellasessa pikkusessa pullossa.Sitä pistetään n.10 tippaa iltasin veteen, ja juodaan pois ni kyllä muuten aamulla vatsa toimii :) suosittelen lämpimästi:)

Alkuperäinen kirjoittaja sama ongelma:
kokeileppas sellasta ku laxoberon,myydään sellasessa pikkusessa pullossa.Sitä pistetään n.10 tippaa iltasin veteen, ja juodaan pois ni kyllä muuten aamulla vatsa toimii :) suosittelen lämpimästi:)

Mistäs tuota tököttiä voi ostaa :D apteekista?

Kannattaa marssia luontaistuotekauppaan kysymään neuvoa. Minä en käyttäisi mitään apteekin haitallisia tököttejä kuin vasta siinä vaiheessa kun mikään muu ei toimi. Itse olen saanut hyvät ja toimivat tuotteet aina luontaistuote kaupasta. Ja minä kärsin ihan surkeasta vatsasta, sitä on myös leikattu pariin kertaan. Liikunta on myös tärkeää vatsalle ja ainakin kaksi litraa vettä päivässä pitää juoda. Se auttaa tehokkaasti ruoansulatusta. Samaten valkoiset jauhot kannattaa jättää pois ruokavaliosta ja myös peruna. Se tukkii ainakin omaa vatsaani pahasti. Paljon kasviksia ja kuituja :heart:

Yhteistyössä