O
ongelma
Vieras
Odotan avomieheni kanssa lasta.Tämä on miehen ensimmäinen lapsi,minulla on edellisestä avioliitosta kolme lasta.Olemme asuneet puolitoista vuotta yhdessä minun omistamassa talossa.Mies on koko tämän ajan asunut ilmaiseksi luonani.Olen sanonut asiasta useamman kerran että en aio miestä elättää vaan hänen pitäisi osallistua asumis-ja ruokamenoihin.Sain jokin aika sitten tietää että miehellä on ulosotossa isot velat joita häneltä peritään joka palkasta.Velat ovat maksamattomista laskuista ja pahoinpitelysyytteestä(pahoinpidellyt entistä tyttöystäväänsä).Nämä asiat selvisi minulle vasta vähän aikaa sitten.Mies on kerran käynyt minun kimppuuni ja kerran käyttäytyi uhkaavasti myös keskimmäistä lastani kohtaan. Jos olisin nämä asiat tienny aikasemmin en olisi koskaan suostunut hänen kanssaan lasta tekemään.Mitä siis tässä tilanteessa voi tehdä? Yksin jääminen neljän lapsen kanssa pelottaa vaikka tiedän selviäväni koska olen ollut yksin kolmenki kanssa.Toisaalta minulla ei ole edes mitään tunteita enää miestä kohtaan näiden asioiden takia.Lapseni rakastavat miestä kovasti ja mies onkin hyvä isäpuoli noin yleisesti mutta...