mitä mun pitäis tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.....

Vieras
olen huono äiti, en osaa kasvattaa lapsia. kaikki on vaan yhtä kitisemistä ja tappelua kokoajan. miehen mielestä se on mun syy että lapset käyttäytyy niin. sitten mies kertoo miten kiltisti ne käyttäytyy sen kanssa. ja aina kun ne on mun kanssa kuuluu kulemma vaan tappelua ja huutoa. sen töihin astiko se muka kuuluu? meillä on hurjan paljon rauhallisempaa sillon kun mies ei oo kotona.

mä pysty koskaan enää hankkimaan lisää lapsia kenenkään kanssa kun olen näin huono vanhempi. :(

No jospa vaikka kysyt siltä sun mieheltäsi, että antaisko se sulle muutaman vinkin, jotta miten niitä teidän lapsia kasvatetaan? Jos mies siis OIKEASTI hanskaa muksut sua paremmin, niin kysy ihmeessä hältä neuvoja.

Jos mies taas vain puhuu lämpimikseen, niin käske pitämään pää kiinni.

No jospa vaikka kysyt siltä sun mieheltäsi, että antaisko se sulle muutaman vinkin, jotta miten niitä teidän lapsia kasvatetaan? Jos mies siis OIKEASTI hanskaa muksut sua paremmin, niin kysy ihmeessä hältä neuvoja.

Jos mies taas vain puhuu lämpimikseen, niin käske pitämään pää kiinni.

sen vinkki on piiska. tai sitten mun olis oltava kuulemma lasten vieressä/leikkiä niiden kanssa 24/7. jokainen äiti varmaan tietää sen ettei sellainen oikein onnistu tai no miehen mielestä mun ei tartte tehdä mitään muuta kuin laittaa ruokaa.

Se lasten levottomuus voi johtua siitä kun mies niiden kuullen koko aika murentaa sun auktoriteettia ja jos se on opettanut ne sellaiseksi, ettei ne ymmärrä kuin lyömistä.

Yhteistyössä