Mitä mun pitäisi ajatella tästä miehestä? Avautuminen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerttu kupla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kerttu kupla

Vieras
Ollaan muutaman kerran tavattu. Juttua riittää, meillä on kivaa ja pientä ihastumista varmasti on ilmassa. Me ollaan tavattu ihan muualla, kuin missään nettideitissä.
Me tehtiin viikko sitten ystävälleni deittiprofiili ja huomasin miehelläkin olevan siellä profiilin. Noh, ei siinä mitään. Sinkkuna varmaan käyttää kaikki oljenkorret.

Ystäväni tokaisi kuitenkin tänään, että mies käy aika usein deittiprofiilissaan ja on kirjautunut käyttäjäksi yli vuosi sitte.

Ensinäkin. Mies tapailee mua. Jos olis kiinnostunut minusta, niin olisiko silloin motivaatiota rampata deittipalstalla koko ajan? Ymmärrän, että käy zekkaas tilanteen, mutta jos musta olisi oikeasti kiinnostunut, niin luulisi silloin käyntien vähenevän automaattisesti?!

Miehen profiili oli myös aika "liioiteltu". Sanoo olevansa 180cm ja urheilullinen vartaloltaan. Noh, oikeesti on 176cm ja ihan normaali vartaloinen/hoikka. Ei mun mielestä urheilullinen.

Olen myös huomannut, että kun ollaan treffeillä, niin joskus katselee muita naisia. Katsoa voi ympärilleen, mutta kauniita naisia katselee niin, että erityisesti sen huomaan aina. En tiedä tajuaako mies, että huomaan.

Mies on mua aika paljon vanhempi. Pelottaa vähän, että ei ole kauhean tosissaan kanssani, vai mitä mieltä olette?

Kaverilla oli samanlainen tilanne ja ihmetteli tota alkuun, myöhemmin siitä tuli "vuosisadan rakkaustarina"... ...tosin tapasivat vain kaverin luona tai hotellissa, kaverin mielestä asiassa ei ollu mitään outoa ja kertoi jopa mun epäilyt tälle miehelle.
No, reilu vuoden seurustelun jälkeen oli olkapäänä vaikka teki mieli sanoa "mitä mä sanoin".
Mies kalasti kokoajan uusia baareista, saleilta ja netistä - ja silti kotona vaimo, toisellapaikka kunnalla toinen tyttöystävä raskaana.

Te ootte vasta pari kertaa tavannu, mutta jos ja kun menee suhteeksi niin sit alkaisin huolestuun ja ottaan asiaa pöydälle.

Ootko kertonut sille, että haluaisit teidän suhteesta jotain enemmän kuin vain tapailua? Kyl mun mielestä nykyään on ihan ok, että tapailee ja deittailee useammankin kanssa. Kunnes muusta sovitaan.

Hän on sellainen hyvin tavallinen nelikymppinen. Osaa pukeutua ihan tyylikkäästi, hyvä työ, oma talo, mun mielestä ok ulkonäkö, mutta monen naisen mielestä varmaan tylsän taviksen näköinen. Hieman epävarma ehkä itsestään.

Ei siis sen oloinen, että ei varmaan naisia tuosta vaan saa. En tarkoita pahalla. Mulle hän on ihana omana itsenään ja mä tykkään hänestä.

Mä olen alle kolmekymppinen ja ihan nätti. Kaverini versio asiasta oli, että hänestä kiva tapailla nuorta ja kaunista , mutta etsii kuitenkin ikäistään elämänkumppania. Mun mielestä taas asia ole ehkä niin. Ikä on vaan numeroita.

Sikäli teidä orastava suhde ei kuulosta lupaavalta, että ette näköjään osaa puhua avoimesti.

Netissä on muuten ihan kivojakin ihmisiä. Ei pelkkiä luusereita niinkuin vaikutat ajattelevan. Nettideittipalstat on aika koukuttavia, jos hällä on siellä profiili, niin sitä on hyvä aika usein seurata.

Kerro hänelle, jos haluat edetä suhteessanne.

Me ollaan tapailtu vaan kaupungilla 3krt ja kerran olen pikaisesti käynyt miehen luona. Me ei olla edes pussailtu vielä. Mies on jotenkin epävarman oloinen mun kanssa. Mä kyllä jonkun verran "lähentelen" eikä mies pane pahakseen. Ei silti tee mitään aloitetta läheisyydelle. Katsoo mua silti paljon silmiin jne.

Tää tilanne on musta outo?

Te olette tavanneet 3 kertaa kaupungilla ettekä ole edes pussanneet. Ja sinusta on outoa, että on nettiprofiili vielä auki. Kumpikohan se teistä outo on :D

Minä esimerkiksi laitoin oman profiilini kiinni kun alettiin yhteisestä sopimuksesta seurustella. Oltiin tapailtu jo useampi kk, yövytty toistemme luona useita kertoja ja käyty reissuillakin yhdessä.

Ihan normimenolta vaikuttaa.

Yhteistyössä