P
pikkubertta harmaana
Vieras
Mun ekalle menevä tyttö kuuntelee Suvi Teräsniskaa ja Jani & Jetsettersiä. Ja radiosta pitää mielellään aina virittää SuomiPop, osaa ulkoa lukuisat ja taas lukuisat suomalaiset kappaleet.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
jara ja willegalle ja petri nygård on meidän lapsen suosikkeja. ja fintelligents ja cheek.
metallica on pop meidän eskarilla.
Aloittava tokaluokkalainen kuuntelee "Vanha nainen hunnigolla", "Selvä päivä", "Mökkitie", "Missä muruseni on" ja paljon paljon muuta![]()
Onpas pelottavaAikuisen näkökulmasta naurettava kliseinen biisi, 7 v:n näkökulmasta pelottava.
Onkose kappale jotenkin ees paha. Oon ite 11v ja se on tosi hyvä biisiMeidänkin tulevalle ekaluokkalaiselle kelpaa vielä lastenlaulut mainiosti. Eskarissa pitivät levyraateja ja monella olis ollut noita aikuisten kappaleita vaan. Onneksi välillä pyysivät tuomaan nimenomaan lastenlaulun. Loppujen lopuksi ne saivat pisteitä siinä missä aikuisten hittikappaleetkin.
Mä en haluu kuolla tänä yönä on sellanen biisi mitä en meidän 7-vuotiaan tosiaan haluaisi kuulla laulavan.