Mitä muuta vois laittaa seinälle kuin sisustuskivilaattoja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "myy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"myy"

Vieras
Meillä remppa meneillään,mut keittiössä on n.1m levynen muurin kohta(katosta lattiaan korkeus)paljaana tällä hetkellä...mies haluaa ehdottomasti sitä kivilaattaa(sellanen "liuskekiviä"ladottu päällekkäin),minä en missään nimessä.se kohta on ainoa paikka missä ruokapäytä voi olla,ja tuo laatan paikka ei ois niin,että pöytä ois keskellä sitä muurausta vaan sauma ois keskellä ruokapöytää ja se laatotuksen toinen reuna on n.1/2m yli pöydän reunan,eli siis ihan hassusti...Mies vetoaa siihen,että mä olen päättänyt suurimmaksi osaksi sisustuksesta ja hän haluaa jotain päättää...muuten voisin sen piiiiiitkin hapain hyväksyäkkin mutta,ei tuossa kohti...Seinä on tuosta kohti aika kiero,siksi kait ukko ei sitä viitsisi suoristaa,kun pitäs pienillä tikunpätkillä sitä alkaa laittamaan...

Mitä vois muuta ehdottaa miehelle,että se pääsis tuosta pakkomielteestään,vähän johonkin järkevämpään ratkaisuun...??Olen koettanut vedota,että se on vaikea pitää puhtaana,kolhu kun tulee niin se pitää hioa,rasvottuu keittiössä jne... :) Sisustus on muuten maalaisromanttinen

Ei se nyt siitä ole kiinni,mä hyväksyisin ne laatat muutoin,mutta paikka on äärettömän väärä! Se ei ole mitenkään mittasuhteiltaan niin,että olisi hyvin ruokapöytään nähden,vaan keskeltä pöytää loppuu laatat ja alkaa tapetti...Jos näkisit paikan niin lyön vetoa,että silloin sinä,täydellinen vaimo,kilahdat asiasta :)

[QUOTE="aapee";24443719]Ei se nyt siitä ole kiinni,mä hyväksyisin ne laatat muutoin,mutta paikka on äärettömän väärä! Se ei ole mitenkään mittasuhteiltaan niin,että olisi hyvin ruokapöytään nähden,vaan keskeltä pöytää loppuu laatat ja alkaa tapetti...Jos näkisit paikan niin lyön vetoa,että silloin sinä,täydellinen vaimo,kilahdat asiasta :)[/QUOTE]

Ota kuva. Halutaan nähdä paikka. Keksitään sitten ukollesi parempi idea.

Voin ottaa kuvan,kun käyn rakennuksellamme,olemme evakossa nyt remontin tieltä...Alue alkaa heti uusien keittiökalusteiden vierestä,välitilan laatoitus on tod.näk.valkoista,kaapistot on kermanväriset,pähkinärungolla.sitten alkais se ukon laatoitus ja sen jälkeen n.20cm on seinää jossa ruudullinen tapetti ja oviaukko...eli oikein sekametelisoppa...mietin jo,suostuisko mies et laitettas heinäseipäitä pystyyn siihen seinälle,ei haittaa vaikka ois kiero seinä :) mut mies tykkää enempi selkeästä linjasta,mitä minä:)

[QUOTE="debra";24443766]Peesaan. Pitäisi nähdä että osaisi sanoa.

Mutta sun pitää kyllä antaa miehenkin sanoa johonkin sanansa, hänen koti sen on myös.[/QUOTE]

Olen mieheltäni kysynyt joka sisustusjuttuun mielipidettä ja hän sanoo joka kerta,että ota mieluinen,niin ei tarvi hetken päästä alkaa valittaan :) Eli jättänyt minulle sen päätöksen,että voin vain itseäni syyttää jos ei miellytä :) miestäni ei nuo sisustusjutut hetkauta yhtään,mutta tuo laatoitus on nyt pakkomielle sille..

Mä teetin yhdestä mieleisestä kuvasta ison "jullaritarran" täältä: http://designskins.fi/ ja kiinnitin sen tyhjään kohtaan lieden yläpuolelle. (Meillä ei ole liesituuletinta). Kestää hyvin kosteudet, lämmön ym, helppo laittaa ja irrottaa ja tosi kiva uksityiskohta keittiössä. Onnistuisko tellä vastaava? toki ehkä pohjaa pitää tasottaa vähän..