M
"myy"
Vieras
Meillä remppa meneillään,mut keittiössä on n.1m levynen muurin kohta(katosta lattiaan korkeus)paljaana tällä hetkellä...mies haluaa ehdottomasti sitä kivilaattaa(sellanen "liuskekiviä"ladottu päällekkäin),minä en missään nimessä.se kohta on ainoa paikka missä ruokapäytä voi olla,ja tuo laatan paikka ei ois niin,että pöytä ois keskellä sitä muurausta vaan sauma ois keskellä ruokapöytää ja se laatotuksen toinen reuna on n.1/2m yli pöydän reunan,eli siis ihan hassusti...Mies vetoaa siihen,että mä olen päättänyt suurimmaksi osaksi sisustuksesta ja hän haluaa jotain päättää...muuten voisin sen piiiiiitkin hapain hyväksyäkkin mutta,ei tuossa kohti...Seinä on tuosta kohti aika kiero,siksi kait ukko ei sitä viitsisi suoristaa,kun pitäs pienillä tikunpätkillä sitä alkaa laittamaan...
Mitä vois muuta ehdottaa miehelle,että se pääsis tuosta pakkomielteestään,vähän johonkin järkevämpään ratkaisuun...??Olen koettanut vedota,että se on vaikea pitää puhtaana,kolhu kun tulee niin se pitää hioa,rasvottuu keittiössä jne...
Sisustus on muuten maalaisromanttinen
Mitä vois muuta ehdottaa miehelle,että se pääsis tuosta pakkomielteestään,vähän johonkin järkevämpään ratkaisuun...??Olen koettanut vedota,että se on vaikea pitää puhtaana,kolhu kun tulee niin se pitää hioa,rasvottuu keittiössä jne...