Mitä nää on...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katie-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mutta 1-3 v sisään tuleva yh

Parempi sekin kuin kantoillaan joku kaljuuntuva keski-ikäinen ukon köriläs jota kohtaan ei enää tunne mitään... kuten teillä vanhemmilla naisilla :)

Jos 30 v mies on kaljuuntuva ja keski-ikäinen ni hyvä

Kyllä se 10 vuoden päästä on :)

Eikös keski ikänen ole 50 v suurinpiirtein

Pakkoko tääkin ketju oli taas kääntää menemään tuohon suuntaan.. Jokaisella on omat mielipiteensä nuorista äideistä ja thats it. Mitä sitä enää jauhamaan. Ite en ainakaan jaksa siitä väitellä, koska siitä ei mitään hyötyä ole. Jos joku on sitä mieltä että esim. -90 ei ole valmis äidiksi niin sit se on sitä mieltä. Itse olen onnellinen tulevasta lapsestani ja se riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:

Ihan miten tykkäät... Niinkö itelles on kenties käyny?

Ei ole, edelleen ollaan saman miehen kanssa, mut en mä kakarana lapsiakaan tehnyt. Kukaan 17 v ei ole saman miehen kanssa enään 1-3 v pitempää, hyvä jos vauva aikaa mieskään moneessa nuoressa perheessä on

Me ollaan 6 vuotta seurusteltu. Nyt olen 22v ja mieheni 26. Toinen lapsi on tulossa esikoinen täytti 4v. Vähän enemmän siispä ollaan oltu yhdessä kuin 1-3v ja loppua ei näy.

Parempi sekin kuin kantoillaan joku kaljuuntuva keski-ikäinen ukon köriläs jota kohtaan ei enää tunne mitään... kuten teillä vanhemmilla naisilla :)

Jos 30 v mies on kaljuuntuva ja keski-ikäinen ni hyvä

Kyllä se 10 vuoden päästä on :)

Eikös keski ikänen ole 50 v suurinpiirtein

Jaa no jos miehen keskimääräinen elinikä on 75v niin laskeppas siitä puolet, ollaan elämän keskivaiheilla. Vajaa 40vuotta on keski-ikä. 50v on puolestansa jo melkein papparainen.

Ihmiset hoi.. aphän täyttää ensi vuonna 18, ei voi olla niin vaarallista |O itekki olin 17 ku tenava syntyi (tai oikeestaan 3viikkoa vajaat 18). seurustelin sillon lapsen isän kanssa, mutta erosimme kun lapsi oli noin 9kk. Nykyään en enää ole ollut yh yli vuoteen ja lapsi on 2v4kk. entä sitten vaikka saa nuorena lapsen ja "jää" yhksi jossakin välissä? ei se silti tarkoita, että loppuelämä pitää olla yh. meillä elämä hyvällä mallilla, käyn töissä, tienaan hyvin (jopa enemmän kun mieheni) ja IIK! en ole känyt kun peruskoulun, juuri lapseni takia ;)

Kurja, että sulle kävi niin ikävästi. :'(

Meilläkin esikoinen syntyi, kun olin 17-vuotias ja ihan suunnitellusti vielä. Ja näin kolmen vuoden päästäkin...en ole vielä edes yh. :whistle: Naimisiinkin mentiin vuosi sitten ja toinen lapsikin on syntynyt. :saint:

Pakkoko tääkin ketju oli taas kääntää menemään tuohon suuntaan.. Jokaisella on omat mielipiteensä nuorista äideistä ja thats it. Mitä sitä enää jauhamaan. Ite en ainakaan jaksa siitä väitellä, koska siitä ei mitään hyötyä ole. Jos joku on sitä mieltä että esim. -90 ei ole valmis äidiksi niin sit se on sitä mieltä. Itse olen onnellinen tulevasta lapsestani ja se riittää.

No sano muuta...Vähän asian ohi menee nuo jutut :headwall:
Mut ei niistä kannata välittää.

Onnea koko perheelle! :)

nuoreksihan luetaan ihan 29 vuotiaaks asti. Että jos haluatte että teidän suhteenne pysyy kasassa, tehkää lapsenne vasta kolmekymppisenä. Sen ikäisiä yksinhuoltajia ei tässä maassa kattokaa tuu B)

ja ap, mullaki kaikki kolme on tärissy mahassa, ihan normaalia =)

Alkuperäinen kirjoittaja Talvicci:

Kiitoksia =)

La olisi jo noin 2kk päästä, alkaa jo pikkusen jänskättää..

Alkuperäinen kirjoittaja Talvicci:

Kiitoksia =)

La olisi jo noin 2kk päästä, alkaa jo pikkusen jänskättää..

Oi, mie muistan, millaista tuo esikon odotus oli... hermoiltua tuli milloin mistäkin nippaisusta ja tuntemuksesta. Vaan niinpä vaan hyvin meni kaikki, toivottavasti ap:llä myös. Onnea tulevaan :)!

Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:
onko poika tulossa? mulla tuntu tosiaan pojun pissiminen tärinänä.

Minäkin olen kuullut tuon jostain, että poika täristää pissatessaan. Taisipa minullakin olla esikoista odottaessa sellaista tärinäntapaista vatsalla.

niin sitä vaan päiviellään nuoria äitejä, toiset on valmiita äideiksi aikaisemmin toiset ei koskaan.....

Itse tiedän tapauksen jossa pariskunta oli alkanu olemaan yhdessä jo14-v asti, tekivät lapsia.... olivat 40vuotta yhdessä kunnes mies äkillisesti kuoli.... ei kaikki nuorena yhdessä ollut pari eroa...

Kukaan 17 v ei ole saman miehen kanssa enään 1-3 v pitempää, hyvä jos vauva aikaa mieskään moneessa nuoressa perheessä on

Ai *kurkkaa olan yli* Kuka h*lvetti meidän sängyssä sitten nukkuu? :o
Ei kun juu, sähän puhuit 17vuotiaista, itse olin _15_vuotta kun seurustelemaan aloimme, anteeksi väärin käsitykseni :D

Mulla kanssa tärinää mahassa, vauvan pissaamisesta ilmeisesti johtuu. Ja maha myös naksuu mulla, kumpiakin "oireita" oli myös ekassa raskaudessa. Ja hikkaa taitaa olla ne nykäisyt. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Äitiminäkin:

Kukaan 17 v ei ole saman miehen kanssa enään 1-3 v pitempää, hyvä jos vauva aikaa mieskään moneessa nuoressa perheessä on

Ai *kurkkaa olan yli* Kuka h*lvetti meidän sängyssä sitten nukkuu? :o
Ei kun juu, sähän puhuit 17vuotiaista, itse olin _15_vuotta kun seurustelemaan aloimme, anteeksi väärin käsitykseni :D

Ja mä olin 14-vuotias! No jos rehellisiä ollaan niin ihan pikkusen alle 14v!

Ei ole, edelleen ollaan saman miehen kanssa, mut en mä kakarana lapsiakaan tehnyt. Kukaan 17 v ei ole saman miehen kanssa enään 1-3 v pitempää, hyvä jos vauva aikaa mieskään moneessa nuoressa perheessä on

heh minä tapasin/ seurustelin mieheni kanssa 16v-> edelleen yhdessä ja mulla ikää nyt 29v kaksi lasta ainut että en niitä tieninä saanut! Sitten hyvä ystäväni alkoi seurustella rippikoulussa ja edelleen saman kanssa ja heilläkin ikää jo se 29v tai "poika" täytää nyt tammikuussa 30v.

Sen verran minäkin hämmennän että kommentoin tuota että noin nuoret tekee suunnitellusti lapsia. Minun mielipiteeni on että pitäisi elää se oma lapsuus ja nuoruus ensin ja vasta sitten ruveta lapsia tekemään.
Ap varmasti pärjää, mutta en siltikään ymmärrä sitä miksi lapsien täytyy tehdä lapsia.

Hmm... Minä sitten kuulun näihin "ei kukaan" tyyppeihin!!
:D Oon ollut mieheni kanssa 15-vuotiaasta lähtien, ensimmäinen raskaus, kun olin 19. Ja naimisissa ollaan onnellisesti ja lapsia nyt 3. Nyt siis olen 28v.

Ja ap:lle, mulla on ollut tollasta tärinää vauvan ollessa mahassa, ja terve poika tuossa touhuaa. Kukaan ei kyllä mulle oikein vastannut, mistä se johtui. Mutta varmasti kaikki kunnossa. Voimia loppuraskauteen! Ja näihin ainaisiin skeptisiin ihmisiin! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:
onko poika tulossa? mulla tuntu tosiaan pojun pissiminen tärinänä.

No nythän tuo selvis mullekkin! Poikia tosiaan mulla, ja vauvana tiesi heti, että pissa tuli, kun pojalla meni "kylmät väreet".

...meillä pitäis olle tyttö tulossa ja tärinää tuntuu kuitenkin ja poikaa odottaessa tuntui...

Yhteistyössä