Onko nää mahakivut nyt ihan normaaleja..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Kun mulla noita viikkoja nyt 10+3 ja mahaa sattuu välillä ihan kiitettävästi, nipsii ja juimii ja tuntuu et supisteleekin ja enhän mä enää muista oliko noista edellisistä tälläistä.
Lisäksi toi ruskea tuhruvuoto on jatkunut jo kohta neljättä viikkoa ja sekin ihmetyttää että mistä se tulee kun neukin puhelimessa sanottiin vaan et sellasta välillä on.. :/

Mä voin lohduttaa että mulla noita juimimisia, nipistelyjä kolotuksia ja vihlomisia on normaaliraskauksissa ollut aikalailla. Nyt tässä raskaudessa ei juuri mitään, siitä ja muusta oireettomuudesta aloinkin epäillä ettei kaikki ole ok.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mä voin lohduttaa että mulla noita juimimisia, nipistelyjä kolotuksia ja vihlomisia on normaaliraskauksissa ollut aikalailla. Nyt tässä raskaudessa ei juuri mitään, siitä ja muusta oireettomuudesta aloinkin epäillä ettei kaikki ole ok.

Niin mullakin oli silloin ennen km.
Oireet vaan katosivat jonnekkin ja jotenkin mä arvasin et keskenhän se oli mennyt...=(
Kahen keskenmenon jälkeen kaikki vaan tuntuu nyt huolettavan ja kauheen vaikeaa uskoa et kaikki vaan olisi hyvin!

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:

Oireet vaan katosivat jonnekkin ja jotenkin mä arvasin et keskenhän se oli mennyt...=(
Kahen keskenmenon jälkeen kaikki vaan tuntuu nyt huolettavan ja kauheen vaikeaa uskoa et kaikki vaan olisi hyvin!
Sanos muuta, tiedän tuon kokemuksesta. Joka oiretta seurailee ja tarkkailee että onko tämä nyt merkki jostain. :( Sitä tulee ihan vainoharhaiseksi... Meillä onneksi neuvolassa on oma ultra, olen noiden kahden nuorimaisen aikana päässyt useisiin ylimääräisiin ultriin, ihan vaan tarkistaakseni että kaikki ok. Tosin mun raskaushistorioiden takia olin muutenkin tarkemassa syynissä.

Mutta koita rentoutua ja nauttia raskaudesta, jos vain mahdollista. :) Edes hetkittäin. :)

Sanos muuta, tiedän tuon kokemuksesta. Joka oiretta seurailee ja tarkkailee että onko tämä nyt merkki jostain. :( Sitä tulee ihan vainoharhaiseksi... Meillä onneksi neuvolassa on oma ultra, olen noiden kahden nuorimaisen aikana päässyt useisiin ylimääräisiin ultriin, ihan vaan tarkistaakseni että kaikki ok. Tosin mun raskaushistorioiden takia olin muutenkin tarkemassa syynissä.

Mutta koita rentoutua ja nauttia raskaudesta, jos vain mahdollista. :) Edes hetkittäin. :)

Meilläkin oli tuolla orimattilassa kun asuin oma ultra..
On mulla nyt onneksi toi kotidobbleri mikä on nyt aktiivisessa käytössä kun kuului ne äänet vihdoin :heart:
Tokihan se aina vähän lohduttaa ettei koko aikaa tarvitse soitella neuvolaan :saint:

[quote="sipuli
On mulla nyt onneksi toi kotidobbleri mikä on nyt aktiivisessa käytössä kun kuului ne äänet vihdoin :heart:
Tokihan se aina vähän lohduttaa ettei koko aikaa tarvitse soitella neuvolaan :saint:

Hei, mistä sä tuon hommasit ja paljonko maksoit siitä? Vois meinaa olla mullekin oiva kapistus, mahdollista seuraavaa raskautta ajatellen. ;)

[quote="sipuli

Hei, mistä sä tuon hommasit ja paljonko maksoit siitä? Vois meinaa olla mullekin oiva kapistus, mahdollista seuraavaa raskautta ajatellen. ;)

Mä ostin tän huutonetistä!
Tuolta kuuntelevauvaa sivuilta saa kanssa ihan uusia tilattua, siellä tais hinnat olla jotain 70-80e.
Mä maksoin tästä ton n. 50e ja ihan tyytyväinen olen, mulle oikein vinkeä peli kun olen muuteski huolissani koko ajan! =D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä kyl menisin näyttään itteeni neuvolaan:(
minulla meni kesken viime kesänä ,ja oireet oli ihme juimista massussa,ja ruskehtavaa vuotoa:( tsemppiä sulle

Ei se nyt auta mitään se näytille meno kun puhelimessakin sanoi et toi on ihan normaalia ja joillan vaan vuotaa..
Neitosesta vuosin aikoinaan ihan verta, et sinäänsä en tosta vuodosta huolissani ole!

minulla meni kesken viime kesänä ,ja oireet oli ihme juimista massussa,ja ruskehtavaa vuotoa:( tsemppiä sulle

Ei se nyt auta mitään se näytille meno kun puhelimessakin sanoi et toi on ihan normaalia ja joillan vaan vuotaa..
Neitosesta vuosin aikoinaan ihan verta, et sinäänsä en tosta vuodosta huolissani ole!

hyvä sitten:)
minulla meni kesken vaikka neuvolassa sanottiin on ihan normaalia:(
siksi olen vissiin hermoheikko:)

hyvä sitten:)
minulla meni kesken vaikka neuvolassa sanottiin on ihan normaalia:(
siksi olen vissiin hermoheikko:)

Joo todella harmi, ei varmasti kivaa.
Mut mä en välitä alkaa nyt sitäkin pelkäämään kun tarpeeksi stressiä muutenkin joten luotan enemmistöön tässä =)
Ja noi mahakivut vaan oli ainoot mikä huoletti, ei toi vuoto sinäänsä, sitä kun tulee muuteski niin vähän ja sydänäänet kuuluu oikein hyvin joten... :)

Yhteistyössä