Mitä negatiivista keksitte näistä vaunuista?

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
http://www.enfantti.fi/product_info.php?cPath=63_82&products_id=1014

http://www.enfantti.fi/product_info.php?cPath=63_82&products_id=1564

Tossa alemmassa siis niihin koppa.

Hakusessa 3-pyöräiset, kevyet työnneltävät, jotka sopivat paljon liikkuvalle...

No tuo ulkonäkö taitaa olla ainut negatiivinen asia mitä nuissa näen.
Ketteriltä ja kevyiltä näyttää.Kokemusta kyseisistä vaunuista minulla ei ole.Voi olla hyvät,tai sitten ei.

Kolmipöräiset, kohlonnäköinen rattaina (koppa kyllä hyvännäköinen), rattaiden istuijnosa näyttää epämukavalta ja epäkäytännölliseltä, ratasosa liian avonainen Suomen keliolohin. En tykkää, haluatko lisää negatiivisia kommentteja ;) :D

BC_high%20trek_musta_a1.jpg

Kauhean heppoisen oloiset

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu harmaana:
Negatiivista vain se kolmipyöräsyys

No mä haluan ehdottomasti 3-pyöräiset, koska se osoittautui tuplarattaissakin niin käteväksi vaihtoehdoksi :)

Ei varmaan hassummat mutta mun tarvii ajatella että mahtuu hyvin autoon jos vaikka kohta pääsisin vaunuostoksille

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:
Kolmipöräiset, kohlonnäköinen rattaina (koppa kyllä hyvännäköinen), rattaiden istuijnosa näyttää epämukavalta ja epäkäytännölliseltä, ratasosa liian avonainen Suomen keliolohin. En tykkää, haluatko lisää negatiivisia kommentteja ;) :D

No mä EN varsinaisesti ollut kiinnostunut kenenkään henkilökohtaisista ulkonäkömieltymyksistä, mulle riittää se, että miellyttävät omaa silmää :D

Ja heti tuli mieleen vielä, että kamalan piennäköinen koppaosa. Mahtuuko vauva niihin pitempään kuin puolivuotta? Viihtyykö vauva ylipäätään makuulla kuinka pitkään? Onko ratasosa sitten toimiva jo alle vuodenikäisellä esim. syksyllä ja talvella kun sataa räntää viistoon ja tuulee että tukka lähtee päästä?

No mä EN varsinaisesti ollut kiinnostunut kenenkään henkilökohtaisista ulkonäkömieltymyksistä, mulle riittää se, että miellyttävät omaa silmää :D

Negatiivisia puoliahan Ihmemaan Liisa tuossa luetteli eikä ulkonäkömieltymyksiä. Ja olen samaa mieltä Liisan kanssa rattaista.

Alkuperäinen kirjoittaja huopatossu harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu harmaana:
Negatiivista vain se kolmipyöräsyys

No mä haluan ehdottomasti 3-pyöräiset, koska se osoittautui tuplarattaissakin niin käteväksi vaihtoehdoksi :)

Ei varmaan hassummat mutta mun tarvii ajatella että mahtuu hyvin autoon jos vaikka kohta pääsisin vaunuostoksille

* Mitat, kun rattaat ovat kasassa (suljettuna) - mitattu renkaiden kanssa: H: 49 x L: 103 x W: 65cm

Musta noi on aika pienet?

Alkuperäinen kirjoittaja Mistä tässä nyt alkaisi..:

Eli näyttävät kevyiltä? ;) Kevyitä tässä haetaankin, ja se on mun mielestäni siis plussaa... :D

Ei vaan huterilta. Sellaisilta mitkä leviää käytössä ensimmäisen vuoden sisällä.

:p näyttää hyvältä. on tarpeeksi isot pyörät kulkemaan kelillä kuin kelillä ja tiellä ,kuin tiellä. kevyet. ainut mitä negaa löytyy,niin musta on kuuma kesällä. ainakin mitä omastakokemuksesta muista,niin meijän vaunut oli kuumat.

Ja heti tuli mieleen vielä, että kamalan piennäköinen koppaosa. Mahtuuko vauva niihin pitempään kuin puolivuotta? Viihtyykö vauva ylipäätään makuulla kuinka pitkään? Onko ratasosa sitten toimiva jo alle vuodenikäisellä esim. syksyllä ja talvella kun sataa räntää viistoon ja tuulee että tukka lähtee päästä?

Eihän sen tarvitse sinne mennäkään kuin sen puoli vuotta, jonka jälkeen sopii nukkua ratasosassa makuupussissa kera peiton + tarvittaessa sadesuojan (joka kyllä taatusti kattaa noin pienet menopelit mainiosti)?

Jos tykkäät kolmipyöräisistä, ottaisin sinuna jotkut ihan tavalliset kolmipyöräiset. Jos et juokse en tiedä mitä lisäarvoa noista saat. Kuten moni sanonut, aika suojattomat ovat. Juoksuun ja satunnaiseen käyttöön varmasti hyvät, mutta ei ainoiksi vaunuiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ?!:

Negatiivisia puoliahan Ihmemaan Liisa tuossa luetteli eikä ulkonäkömieltymyksiä. Ja olen samaa mieltä Liisan kanssa rattaista.

Kohlonnäköinen = ulkonäköseikka :D Ja siis mähän sanoin jo, että haluan kolmipyöräiset, koska olen todennut sen MEILLE sopivaksi vaihtoehdoksi - joten turha siitä on selittää omia mieltymyksiä, koska mulla on asiasta jo kokemusta.

Lähinnä meinasin käytännön seikkoja esim. kasattavuudessa, työnnettävyydessä jnejne. :)

Mullekin tuli mieleen, että rattaiden istuinosa on kovin pieni ja "avoin". Miten siinä istuu 3 vuotias? Vai onko tarkoitus, ettei näitä rattaita käytetä enää kun lapsi on 2 v täyttänyt? Onko mahdollista saada sitä jalkapeitettä, suojaamaan tuulelta ja sateelta?

No eihän noista ollut ulkonäköön liittyviä kuin eka kohta.

Vai oliko se niin ettei mitään negatiivista kommenttia saa ylipäätänsä tulla?

Eli näyttävät kevyiltä? ;) Kevyitä tässä haetaankin, ja se on mun mielestäni siis plussaa... :D

Ei vaan huterilta. Sellaisilta mitkä leviää käytössä ensimmäisen vuoden sisällä.

No, sitten takuusta saa uudet :)

Yhteistyössä