V
vieras
Vieras
Mä en jotenkin tykkää noista s-kirjaimella alkavista nimistä kuten Sampo, tulee mieleen ihan sampo pankki. Sampsa, Samu, Sakari, Saku, Samuel, Samuli, Santeri, Santtu, Sakari.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en jotenkin tykkää noista s-kirjaimella alkavista nimistä kuten Sampo, tulee mieleen ihan sampo pankki. Sampsa, Samu, Sakari, Saku, Samuel, Samuli, Santeri, Santtu, Sakari.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä en tykkää sellaisista ei-niin-miehekkäistä nimistä.. Nämä siis on mun mielestäni sellaisia: Nestori, Oskari, Elmeri, Santeri jne.. Sitten sellaiset väännetyt muotihirvitykset eli ceetä tai vastaavaa tungettu -nimet. Luontonimet on kanssa useat tosi epämiehekkäitä.
Mä en itse asiassa tiedä kuin yhden tai kork. 2 nimeä mitä voisin pojalle antaa.. Onneksi on tullut pelkkiä tyttöjä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Helpompaa olisi sanoa ne nimet, jotka voisin laittaa.
Kalenterinimistä ei miellytä yksikään. Ruotsalaisesta kalenterista löytyy muutama kiva nimi.