Mitä nimeä et laittaisi pojallesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mä en jotenkin tykkää noista s-kirjaimella alkavista nimistä kuten Sampo, tulee mieleen ihan sampo pankki. Sampsa, Samu, Sakari, Saku, Samuel, Samuli, Santeri, Santtu, Sakari.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en jotenkin tykkää noista s-kirjaimella alkavista nimistä kuten Sampo, tulee mieleen ihan sampo pankki. Sampsa, Samu, Sakari, Saku, Samuel, Samuli, Santeri, Santtu, Sakari.
:D mun pojan toinen nimi on Sakari ja jos kakkonen ois ollu poika ois sen toinen nimi ollut Santeri

No itse en tykkää näistä Lucas, Niklas, Mikael, Sebastian, Benjamin jne.

En mitään missä on x tai c,en lempinimeltä kuullostavaa (Santtu,Miksu) , en sellaista jonka nimisiä tiedän enemmän eläimiä kuin ihmisiä (Vili,Topi,Pyry). Ja sitten nää perus Jorma,Yrjö,Urmas,Untamo ym.

en laittaisi mitään sellaista nimeä kutsumanimeksi, joka on nimipäiväkalenterissa. en laittaisi yhdysnimiä enkä c-kirjaimia. en myöskään laittaisi nimeä, joka on jollain sukulaisella. enkä sellaista nimeä, josta tulee hauska väännös sukunimen kanssa.

Mä en tykkää sellaisista ei-niin-miehekkäistä nimistä.. Nämä siis on mun mielestäni sellaisia: Nestori, Oskari, Elmeri, Santeri jne.. Sitten sellaiset väännetyt muotihirvitykset eli ceetä tai vastaavaa tungettu -nimet. Luontonimet on kanssa useat tosi epämiehekkäitä.

Mä en itse asiassa tiedä kuin yhden tai kork. 2 nimeä mitä voisin pojalle antaa.. Onneksi on tullut pelkkiä tyttöjä. :D

Sampo on hieno nimi ja ei tuu mieleen sampopankki.
Luontonimet on hienoja!
Vanhahtavat nimet on myös usein hienoja.

Mistä en pidä:
Jesse
Joonatan
Marcus
Niko, Nico
Tino

tai

Hannu
Harri
Pertti
Simo
Martti

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mä en tykkää sellaisista ei-niin-miehekkäistä nimistä.. Nämä siis on mun mielestäni sellaisia: Nestori, Oskari, Elmeri, Santeri jne.. Sitten sellaiset väännetyt muotihirvitykset eli ceetä tai vastaavaa tungettu -nimet. Luontonimet on kanssa useat tosi epämiehekkäitä.

Mä en itse asiassa tiedä kuin yhden tai kork. 2 nimeä mitä voisin pojalle antaa.. Onneksi on tullut pelkkiä tyttöjä. :D

Lisään vielä nää Jormat ja vastaavat, nöyh. ;D

en mitään, missä on C-kirjain kuten Mico tms. En myöskään näitä nyt muodissa olevia vanhoja nimiä. Tulee ihan joku pappa mieleen näistä Onneista ja Väinöistä jne.

Yhteistyössä