Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HölinäKeiju:Mulla tulee jostakin syystä o-loppuisista keski-ikäiset kaljut miehet mieleen:
Antero, Kullervo, Kalervo, Untamo...
Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en jotenkin tykkää noista s-kirjaimella alkavista nimistä kuten Sampo, tulee mieleen ihan sampo pankki. Sampsa, Samu, Sakari, Saku, Samuel, Samuli, Santeri, Santtu, Sakari.mun pojan toinen nimi on Sakari ja jos kakkonen ois ollu poika ois sen toinen nimi ollut Santeri
No itse en tykkää näistä Lucas, Niklas, Mikael, Sebastian, Benjamin jne.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HölinäKeiju:Mulla tulee jostakin syystä o-loppuisista keski-ikäiset kaljut miehet mieleen:
Juuso..?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja piia:LUKA ( kalu) JORMA, KULLERVO, URPO ja ei varmaan tarvi telittää miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HölinäKeiju:Mulla tulee jostakin syystä o-loppuisista keski-ikäiset kaljut miehet mieleen:
Juuso..?![]()
meiltä löytyy Antero 3v3kk ja Rauno 1v8kkJa kummallakin on tukka päässä
Itse en tykkää c-nimistä, vanhat perinteiset nimet on minusta hienoja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en mitään, missä on C-kirjain kuten Mico tms. En myöskään näitä nyt muodissa olevia vanhoja nimiä. Tulee ihan joku pappa mieleen näistä Onneista ja Väinöistä jne.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Ilves edes lempinimenä. Lasta kiusataan jo tarhassa! Mutta tyypillistä sinulle ajatella vain itseäsi tässäkin asiassa. Sama kuin antaisi nimen "susi" tai "karhu". Lyön vetoa, että lapsi on niin häiriintynyt ennen viittä ikävuottaan, jolloin viimeistään menneisyys selviää, ettei selviä ilman laitoshoitoa.
quote="ÄitiysLomalainen"]Sampo on hieno nimi ja ei tuu mieleen sampopankki.
Luontonimet on hienoja!
Vanhahtavat nimet on myös usein hienoja.
Mistä en pidä:
Jesse
Joonatan
Marcus
Niko, Nico
Tino
tai
Hannu
Harri
Pertti
Simo
Martti