Mitä oikein tapahtui?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hui"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hui"

Vieras
Meillä on töissä oikein hyvä henki ja hassutellaan ja leikitellään paljon. Mutta mitään suhteita tai muuta ei ole. Tänään olin yhden todella mukavan miehen kanssa kahden ja hän työnsi minut seinää vasten ja suuteli. Sanoi, että olen todella seksikäs ja on ihastunut minuun. En ymmärrä miten näin kävi vaikkei mitään sellaista edes ole tapahtunut, että voisi kuvitella mitään.

Noin voi juuri käydä. Kun olet ollut ystävällinen, mies on tulkinnut sen ihastuksesi kun on kerran itse sinuun ihastunut. Mikä siinä niin kummaa? Oletko varattu tai onko mies? Mitäs sanoit?

Tarina on saanut jatkoa. Eilen tämä mies työnsi minut vasten seinää ja suuteli intohimoisesti pitkään ja ahnaasti. Asiat olisi jatkutunut pidemmällekin jos emme olisi olleet töissä. Olen kuin tulessa.

Alkuperäinen kirjoittaja näköjänsä;29819240:
No ilmeisesti olet leikissä mukana. Ei tää ny ihan miehen vastuullekaan voi jäädä.

En ole tehnyt mitään antaakseni hänelle viestejä, että olisin mukana. Ihmettelen miten tämä voi olla mahdollista.

[QUOTE="a.p";29819365]En ole tehnyt mitään antaakseni hänelle viestejä, että olisin mukana. Ihmettelen miten tämä voi olla mahdollista.[/QUOTE]
jos et siis ole tylsyyspäissäsi oleva kotiharlekiinipalstakirjailia (Porvoosta),

niin sano nyt hyvä ihminen sille miehelle että EI, suksi kuuseen. Paitsi jos haluat rikkoa kummankin liiton niin..

Ja on jo mielestäni röyhdeyden huippu tulla lääppimään puskista vaikka olis miten "rakastunut".

[QUOTE="Hui";29813239]Meillä on töissä oikein hyvä henki ja hassutellaan ja leikitellään paljon. Mutta mitään suhteita tai muuta ei ole. Tänään olin yhden todella mukavan miehen kanssa kahden ja hän työnsi minut seinää vasten ja suuteli. Sanoi, että olen todella seksikäs ja on ihastunut minuun. En ymmärrä miten näin kävi vaikkei mitään sellaista edes ole tapahtunut, että voisi kuvitella mitään.[/QUOTE]

Hei, kamoon...älä nyt vielä lopeta!!! :)
Kerro lisää märistä päiväunistasi ;)

Jaa, miksi kummassa heti huudellaan provoksi sun muuta jos kertoo mitä on tapahtunut. En voi asiaa sisällä pitää sillä tulen muuten hulluksi ja kertoa en voi lähimmilleni.

[QUOTE="a.p";29819447]Jaa, miksi kummassa heti huudellaan provoksi sun muuta jos kertoo mitä on tapahtunut. En voi asiaa sisällä pitää sillä tulen muuten hulluksi ja kertoa en voi lähimmilleni.[/QUOTE]

Hei jatka sitä "neekeri ahdistaa mua salilla" -juttua!! ;)
Siinä kuitenkin musta mies, tämä päiväisessä vaan joku nössö rillipäinen toimistorotta ;)

Pliis!!!

[QUOTE="tytti";29819453]Hei jatka sitä "neekeri ahdistaa mua salilla" -juttua!! ;)
Siinä kuitenkin musta mies, tämä päiväisessä vaan joku nössö rillipäinen toimistorotta ;)

Pliis!!![/QUOTE]

En ota kunniaa kyseisestä keskustelusta. Te voitte jatkaa siellä. Luuletteko oikeasti, että työpaikoilla ei mitään tuollaista voi tapahtua? Vai haluatteko vain uskotella itsellenne moista?

[QUOTE="a.p";29819485]Ihan rauhassa voitte olla uskomatta. Itse sain kuitenkin asian tunnoltani kertoessani sen täällä. Kaikki tyytyväisiä.[/QUOTE]

Hyvä! Mutta huomenna sitten keksit sitten taas uuden jutun, jooko? :)

Jos tuo on tosi, ettet ole antanut mitään signaaleja niin on kyllä tosi törppö äijä. Ja ei, en yhtään epäile etteikö tuollaista voisi tapahtua, miksi ei? Mutta sinuna vetäisin rajat ja vähän vikkelään, tuollainen muuttuu helposti vakavaksi ahdisteluksi ja siitä on leikki kaukana.

[QUOTE="Hömelö";29819538]Jos toi on tosi juttu niin miten sä saat sitä pois tunnoltas kertomalla siitä nimettömänä ventovieraille?[/QUOTE]

Monesti asiat muuttuvat kun asioista keskustelee. Helpompi puhua tuntemattomalle kun asia ei leviä tai jos leviää niin ei kukaan tiedä missä kaikki on tapahtunut. Kukaan ei satuta itseään. Jännittää vain mennä töihin.

Yhteistyössä