Mitä olette tarjoilleet ns kotikutsuilla? Tupperi yms

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ideaton

Vieras
Mulla on tulossa kutsut, ihmisiä noin 15 henkilöä ja en keksi mitään tarjottavaa... Mustikkapiirakat ja mokkapalat on niin tylsiä että jotain hyvää helppoa ja näppärää olis tarkoitus mutta IDEAT on hukassa! Olisko teillä niitä??? =)

Kiitos ja kumarrus! =)

Mulla oli juuri kynttiläkutsut. Mä tarjosin kahvin kanssa kinkkupiirasta, mokkapaloja, sitruunakakkua (siis kuivakakkua) ja sitten juustokakkua (siis sellanen kerrosjuttu, missä keksipohja). Ja hyvin näytti menevän kaupaksi kaikki, mutta suolanen ehdottomasti paremmin.

Yksi mistä ihmiset aina tykkää, on valmiit voileivät. Toisen tekemänä ihan tavallinen leipäkin maistuu paremmalta!

Alkuperäinen kirjoittaja Mammatus:
Mulla oli juuri kynttiläkutsut. Mä tarjosin kahvin kanssa kinkkupiirasta, mokkapaloja, sitruunakakkua (siis kuivakakkua) ja sitten juustokakkua (siis sellanen kerrosjuttu, missä keksipohja). Ja hyvin näytti menevän kaupaksi kaikki, mutta suolanen ehdottomasti paremmin.

Yksi mistä ihmiset aina tykkää, on valmiit voileivät. Toisen tekemänä ihan tavallinen leipäkin maistuu paremmalta!

olisko pikku karjalanpiirakat ja munavoi suolasena mitään? coctailpiirakat lämpinänä....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Monestihan nämä konsultit sanovat ettei kannata kovin paljoa tarjottavaa laittaa, ihmiset sitten vaan keskittyy syömiseen eikä itse tuotteiden ostamiseen ;)

haa, tuo olikin hyvä neuvo =) mustat kahvit vaan niin emännän lahjakin on parempi! ;-)

Yhteistyössä