E
eroon haluavan äiti
Vieras
jos ukko ei hyväksy nuorinta lasta, jota pitänyt syntymästä asti ei toivottuna ja suhteen pilaajana. Ukko tahtoo aina vaan tuo pitää huonona (potkii, repii vaatteista ja jopa löi), ja vanhinkin saa osansa kärsiä sivullisena samaa. Ukko haukkuu ja huutaa joka päivä minulle että olen v... akka että olet mennyt tuo nuorimman takia sekaisin että ei ole mikään tärkeeä, minulle lapset on tärkeitä koska ne on ainoa iloa ja rakkauden kohdeelämässä, paitsi tuo ukko joka en hoida ja tunne vastuutta.
Voinko lapsiani jotenkin suojella ja miten... olen jo henkisesti eronnut tuosta "hullusta" joka ei välitä lapsistaan ja minusta, minun muka pitäisi olla hänellä se "makuualusta" ei muuta.... muu hellyys vaan puuttuu...
OLen jo miettinyt eroa lasten vuoksi jos vaan sain etsittyä uuden asunnon kun tämän asunnon seinät heijastaa tuskaa ja kun seinät huutaa kuin olis ukon sanat sinne uppouttuneet
Voinko lapsiani jotenkin suojella ja miten... olen jo henkisesti eronnut tuosta "hullusta" joka ei välitä lapsistaan ja minusta, minun muka pitäisi olla hänellä se "makuualusta" ei muuta.... muu hellyys vaan puuttuu...
OLen jo miettinyt eroa lasten vuoksi jos vaan sain etsittyä uuden asunnon kun tämän asunnon seinät heijastaa tuskaa ja kun seinät huutaa kuin olis ukon sanat sinne uppouttuneet