Mitä ootte mieltä (anopista)? En jaksa enää, en tiedä mitä tehdä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No miten sitäkin voisi muka auttaa? Ei tunnu piristävän kutsut kylään lapsia katsomaan... Täällä olis sentään jotain muutakin kuin oman kodin seinät.

Miksi jauhat tuosta? Jos ei halua tulla, ei halua. Monilla käy isovanhemmat kerran pari vuodessa, vaikka asuvat lähelläkin. Miksi vaadit, että anopin pitää suunnilleen asua teillä.

Lopeta nyt tuo anopin perään itkeminen ja hoida lapsesi. Tai alan kohta epäillä että anoppi on oikeassa.

Joka päivä jauhat tätä asiaa täällä, kai sinulla on omakin elämä?

Ja monien muidenkin lapset kysyvät isovanhempia, eikä vanhemmat jauha joka päivä täällä, se on sitä elämää, pettymyksiä tulee. Ei muillakaan joka päivä isovanhemmat käy.

Jos olet pyytänyt niin sitten annat olla. Ihmeellistä, että ruikutat koko ajan samasta asiasta.

Voi höh sentään, minusta on mukava ruikuttaa :)
Kuule, MINÄ en edes halua anopin tulevan kylään, mutta kun asuu vieressä ja ennen kävi tosi usein, ja vaahtoaa mulle kuinka kohtelen lasta, niin voisi kyllä sanoa että itse on sitten hylännyt lapsenlapsen jos aivan yhtäkkiä lakkaa käymästä. Ja kyllä lapsi saa silloin odottaa kun on TOTTUNUT että mummo käy.
Täällä mä vaan ihmettelen asiaa!