Mitä ootte mieltä näistä Olli Saarela kommenteista?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jätkä on niin SAAPAS juntti! jos ei tykkää pikkukoirista (=puudeleista) niin mikä oikeus on päästää oma koira tappamaan niitä. mä en tykkää saarelasta eli saako sen lopettaa?
 
Mä en kyllä jonkun lehtijutun perusteella olisi yhtään mitään mieltä... Kun ei oikeesti voi tietää mitä on tapahtunut ja toimittajilla on tapana ihmisten sanomisiakin muokata mieleisikseen.
 
Mä en kyllä jonkun lehtijutun perusteella olisi yhtään mitään mieltä... Kun ei oikeesti voi tietää mitä on tapahtunut ja toimittajilla on tapana ihmisten sanomisiakin muokata mieleisikseen.

Perusasia on selvä ja Saarela itsekin sen myöntää. Hänen koiransa ryntäsi pikkukoiran kimppuun ja tappoi sen. Niin ei pitäisi käydä. Vähättelyt asiasta on asia erikseen. Eli tiedetään itä on tapahtunut. Toi pikkukoira ei ole hakenut sisältä sitä toista koiraa tappamaan itseään.
 
Suhtaudun kyllä vähän varauksella näihin iltapäivälehtien juttuihin. Mutta jos juttu on mennyt noin, niin ei kovin vastuulliselta koiranpidolta vaikuta. Usein vaan totuus on toinen, näissä jutuissa kun iso koira on aina joku hirveä peto, vaikka todellisuudessa se pikkukoira usein on se kimppuun käyvä osapuoli.
 
[QUOTE="alkup";22719260]Perusasia on selvä ja Saarela itsekin sen myöntää. Hänen koiransa ryntäsi pikkukoiran kimppuun ja tappoi sen. Niin ei pitäisi käydä. Vähättelyt asiasta on asia erikseen. Eli tiedetään itä on tapahtunut. Toi pikkukoira ei ole hakenut sisältä sitä toista koiraa tappamaan itseään.[/QUOTE]

Ikävä tapaus on. Kaikki kauhistelee, sanoo Saarela mitä tahansa. Pääasia, että on pikkukoiran omistajan kanssa saanut asian sovittua. Ei tämmöistä tietenkään saisi tapahtua ja vielä vähemmän niitä juttuja, joissa koira raatelee pikkulapsen. Mutta kaikkea ei voi estää. Eikä asia päivittelemällä parane.
 

Similar threads

Yhteistyössä