Mitä ootte mieltä ystävyydestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höpölöpöpöpö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höpölöpöpöpö

Vieras
Mulla on kaveri, joka AINA, jos en lähde jonnekin uhkaa että menee sitten x kanssa, jonka kanssa itse en ole kovin hyvissä väleissä (siitä ei nyt enempää miksi). Ja sitten menee. Vaikka muitakin on. Esim. lenkki. Mulla on mennyt maku kun tietää hyvin meidän välit ja tavallaan aina sitten menossa tän toisen kanssa jos en oikealla hetkellä pääse jonnekin. Olen siis ilm ykkösvaihtoehto mutta kuitenkin ärsyttää se että jos et tuu kysyn sitten sitä x. Huoh

Jos et pääse johonkin mihin kaverisi pyytää, niin olisiko mielestäsi oikeudenmukaisempaa, ettei kaverisikaan menisi ollenkaan? Miksi sinua häiritsee niin paljon se, että hänellä on muutakin seuraa kuin sinä? Hän sentään kysyy sinua ensimmäisenä.

Jos et pääse johonkin mihin kaverisi pyytää, niin olisiko mielestäsi oikeudenmukaisempaa, ettei kaverisikaan menisi ollenkaan? Miksi sinua häiritsee niin paljon se, että hänellä on muutakin seuraa kuin sinä? Hän sentään kysyy sinua ensimmäisenä.

Ei ei ei häiritse ja saa mennä tietysti :). Lähinnä en tajua miksi mainitsee aina tuon jos et tuu menen x kanssa. Aina ja koko ajan nykyisin.

[QUOTE="a.p";29319556]Ei ei ei häiritse ja saa mennä tietysti :). Lähinnä en tajua miksi mainitsee aina tuon jos et tuu menen x kanssa. Aina ja koko ajan nykyisin.[/QUOTE]

Siksi mainitsee kun huomaa että "uhkaus"tehoaa. Yleensä lapsille käytetään tuonkaltaista uhkausta, ja niihin se teehoaakin, joten ihan aiheellista onkin mainita että olisko aika alkaa käyttäytymään aikuismaisesti puolin ja toisin.

Miten ihmeessä tuo kuulostaa ihan ala-asteen touhulta...?

Oikeasti, jos en pääse kaverin kanssa jonnekin niin kivahan se on että hän löytää muuta seuraa mukaan. Olkootkin sitten vaikka tyyppi kenen kanssa en itse niin tule juttuun.

Toisaalta en ymmärrä tuota mainostusta/kiristystä/uhkailua/mielenosoitusta siitä että "mä menenkin sitten Outin kanssa, lällällää". Menee kenen kanssa menee mutta hölmöltä kuulostaa, tosin vieläkin hölmömmältä että toinen ottaa sen tosissaan ja laskeskellaan vielä ykkösvaihto ja kuka kakkonen jne.

[QUOTE="a.p";29319874]Musta tuo on ärsyttävää :([/QUOTE]

No älä nyt ainakaan näytä sitä ettet provosoi entisestään.

Toteat vaan seuraavalla kerralla iloisesti jotta "Hyvä juttu! Toivottavasti Xxxxx pääsee lähtemään ja pitäkäähän hauskaa munkin puolestani!" Ehkä hän sitten aikanaan lopettaa kun huomaa ettei saa hakemaansa reaktioa aikaan.

Miten ihmeessä tuo kuulostaa ihan ala-asteen touhulta...?

Oikeasti, jos en pääse kaverin kanssa jonnekin niin kivahan se on että hän löytää muuta seuraa mukaan. Olkootkin sitten vaikka tyyppi kenen kanssa en itse niin tule juttuun.

Toisaalta en ymmärrä tuota mainostusta/kiristystä/uhkailua/mielenosoitusta siitä että "mä menenkin sitten Outin kanssa, lällällää". Menee kenen kanssa menee mutta hölmöltä kuulostaa, tosin vieläkin hölmömmältä että toinen ottaa sen tosissaan ja laskeskellaan vielä ykkösvaihto ja kuka kakkonen jne.

Joo tiedän että siis se on hölmöä, mutta mua vaan ärsyttää toi kun ollaan aina hokemassa et meen sit sen kaa ja plaaplaaplaa. Menköön ihan kenen kanssa vaan mutta kyllä nelikymppisenä naisena tuo on toisaalta rasittavaa, ei pitäs välittää mutta kun tätä jatkuu koko ajan, ei pian huvita edes lähtee minnekään

Yhteistyössä