Mitä päällä,lasissa/lautasella ja mitä teet vielä tänä iltana?=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piupau"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"piupau"

Vieras
Mulla päällä musta yömekko+alkkarit,lasissa juissia ja lautasella patonkia juustolla ja kalkkunaleikkeellä+salaatilla ja muilla tilpehööreillä=D
Muksu kun nukahtaa kohta niin katon jonku leffan ja kaivan kaapista suklaata=D

Mulla on verkkarit, urheilukerraston paita ja sen päällä t-paita, en syö enkä juo mitään just nyt, ja tyhjennän ainakin pesukoneen ja peittelen lapset vielä tänään. Nälkä kllä ois mutten tiiä mitä söisin.

Mulla on mustat oloasun housut, joiden alla sukkahousut ja sukat, sitten on sininen t-paita ja violetti neule. Syön salmiakki-mixiä ja juon keltasta jaffaa. Nyt menen laittamaan pehkuihin ja sitten tuun vielä nettiin puoleks tunniks ja sit katon taivaan tulet. Sitten nukkumaan.

päällä punamustat betty boob-pyjamanhousut ja musta, naruolkaiminen perustoppi, päässä viinipunainen pyyhe. lautasella broileri täytteistä munakasrullaa & tölkissä lonkeroa. kunhan taapero nukahtaa, teen popcorneja ja katson leffan

Kotihousut ja toppi. En syö tai juo juuri nyt mitään mutta munaleipää tekis mieli... Varmaan teen leipää kun loput 50% muksuista nukahtaa ja sitten nukkumaan kohtapuolin.

Villasukat, verkkarit, pitkähihanen trikoopaita, toki alusvaatteetkin.
Ei oo lasia eikä lautasta vielä ainakaan tässä vieressä.
Voisin tuosta kohta ottaa neuleen ja jatkaa sitä, tai sitten vaan surffailen...

Päällä vaal.pun. velourpöksyt, musta t-paita, musta-valkeet pörrösukat ja alusvaatteetkin vielä.
Lautasta ja lasia ei vielä oo, mut haen ne kuhan käyn Greyn anatomiaa kattomaan. Niiden täytteistä ei vielä tietoa, vettä varmaan ja jugurttia..ehkä vähän pitsaa mitä tehtiin tänään.
Greyn anatomian lisäks pitäs jaksaa joko puuhailla joulukalenterin parissa tai neuloa vielä pari kierrosta yhtä kaulaliinaa.

päällä perustoppi ja kolitsihousut. Lasissa ei mitään, ja lakuja tässä maistelen :) varmaanki leffaa, kun toi äijä lopettaa pelaamisen, ja sitten jossain vaiheessa nukkumaan :)

Päällä pikeepaita, fleecehousut ja villasukat. Lasissa ei ole vielä mitään mutta sauna on lämpiämässä ja sen päälle juopasen tanskalaisen gepardin vahvusen oluen.

50% lapsista on jo yöpuulla ja loput tulee kai kanssani kylpemään.

Yhteistyössä