Mitä päälle baariin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja op
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

op

Vieras
En ole pitkään aikaan käynyt ulkona ja tänään olisin menossa shoppailemaan ja baariin. Baari johon menen on vähän vaihtoehtopaikka. Millaiset olisivat muodikkaat vaatteet sinne? Esimerkkejä olis kiva saada et tietää mitä ostaa. Olen vähän tukeva etenkin mahasta. Alle 30 V.

Mikä ihmee vaihtoehtopaikka?
Itse pukeudun yleensä mekkoon siis silloin harvoin kun käyn edes baarissa... mutta näin talvisin saattaisin pukea istuvat farkut ja topin.

Jos olet tukeva, niin musta olisi aika cool yhdistelmä, että laittaisit jonkun mustan löysän tunikan ja värikkäät polvipituiset leggarit (jos on kylmä niin voit laittaa leggareiden alle vaikka ihonväristä sukkikset) ja sitten jotkut kivat kapeakärkiset nilkkurit. Tai vaihtoehtoisesti mustat pitkät leggarit ja valkoiset piikkikorkosaappaat. :)

[QUOTE="Vieras";27978821]Jos olet tukeva, niin musta olisi aika cool yhdistelmä, että laittaisit jonkun mustan löysän tunikan ja värikkäät polvipituiset leggarit (jos on kylmä niin voit laittaa leggareiden alle vaikka ihonväristä sukkikset) ja sitten jotkut kivat kapeakärkiset nilkkurit. Tai vaihtoehtoisesti mustat pitkät leggarit ja valkoiset piikkikorkosaappaat. :)[/QUOTE]

Ei herranjestas :laugh:
värikkäät polvipituiset leggarit ja alle sukkikset.

Vaihtoehtopaikka. :D

Mitä se tarkoittaa, kuulostaa hauskalta?

Itse löydän itseni aina satunnaisesti pienessä tuiskeessa viimeinenvaihtoehto-paikasta, se on ainakin ihan perseestä.

Yhteistyössä