Meillä ei ole toisen tilille mitään asiaa ja systeemi toimii loistavasti =) Kertaakaan ei ole 12 vuoden aikana rahasta riidelty, mutta jos ois yhteiset rahat, niin aivan varmasti riitoja riittäisi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä omat tilit. Se maksaa joka ehtii ja jaksaa ja jolla on. (minä olen säästäväisempi joten aika usein minä maksan ylimääräiset laskut)
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Mulla tulisi välittömästi itsetunnon puute, eli meidän suhteessa ei. Muut tehköön miten tykkäävät.
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Mulla tulisi välittömästi itsetunnon puute, eli meidän suhteessa ei. Muut tehköön miten tykkäävät.
Mulle taas tulisi itsetunnon puute, jos en "saisi" rahojani käyttää niinkuin haluan. Siis jos joutus toisen kanssa neuvottelemaan kaikki hankinnat :|
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Kun niin monet sanoo, että kun asutaan yhdessä ja on lapset yhdessä hommattu, niin silloin myös rahojen pitää olla yhteiset. Miks ihmeessä pitää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Kun niin monet sanoo, että kun asutaan yhdessä ja on lapset yhdessä hommattu, niin silloin myös rahojen pitää olla yhteiset. Miks ihmeessä pitää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja moi:Tottakai omat rahat systeemi toimii jos kummallakin tosiaan on sitä rahaa. Mutta jos toinen osapuoli on yhteisestä sopimuksesta kotona hoitamassa lapsia tai vaikka työttömänä ja siten tulot on minimaaliset en voi käsittää omia rahoja ja tilejä.