Mitä palautteeksi kun toimitus kestää 2½ vkoa? *huutis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "niin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä kanssa aina mietin näitä, mut varmaan neutraalin antaisin jos ei ole edes ilmoittanut toimituksen viivästymisestä. Mulla tilanne että huudosta nyt 10päivää ja heti päätyttyä laitoin sähköpostia ja maksoin heti ja toissapäivänä laitoin uuden sähköpostin eikä ole mitään yhteyttä ottanut myyjä. Kirjoitti vakiovistissä postittavansa heti kun näkyy tilillä niin luuis jo näkyvän vaikka olis eri tili. Olis niin kiva saada edes vastaus että tietäis toisen olevan tietoinen päättyneestä huudosta.

mä kanssa aina mietin näitä, mut varmaan neutraalin antaisin jos ei ole edes ilmoittanut toimituksen viivästymisestä. Mulla tilanne että huudosta nyt 10päivää ja heti päätyttyä laitoin sähköpostia ja maksoin heti ja toissapäivänä laitoin uuden sähköpostin eikä ole mitään yhteyttä ottanut myyjä. Kirjoitti vakiovistissä postittavansa heti kun näkyy tilillä niin luuis jo näkyvän vaikka olis eri tili. Olis niin kiva saada edes vastaus että tietäis toisen olevan tietoinen päättyneestä huudosta.

Joo ei mitään ilmoittelua... kyselin onko postittanut kun oli 1½ viikkoa mennyt (oli pe), niin sanoi postittavansa ma. Mutta tuskin on postittanut, kun tänään vasta tuli.

Postilla on viime aikoina menny tuo palvelu päin peetä,et en välttämättä lähtisi syyttelemään lähettäjää.
Itsekin sain ystävältä paketin joka matkasi jossain pari viikkoa.

[QUOTE="aloittaja";23758558]Joo ei mitään ilmoittelua... kyselin onko postittanut kun oli 1½ viikkoa mennyt (oli pe), niin sanoi postittavansa ma. Mutta tuskin on postittanut, kun tänään vasta tuli.[/QUOTE]

Kai siinä on leima koska postitettu.

Alkuperäinen kirjoittaja että;23758661:
Postilla on viime aikoina menny tuo palvelu päin peetä,et en välttämättä lähtisi syyttelemään lähettäjää.
Itsekin sain ystävältä paketin joka matkasi jossain pari viikkoa.

No siis ei ole ennen maanantaita sitä joka tapauksessa lähettänyt, eli 2 viikkoa joka tapauksessa olisi kestänyt maksusta se toimitus.

Yhteistyössä