Mitä pelejä pukki toi ? kalluppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin joo. Se jääkiekkopelikin. Sitä pitää pojan kanssa pelata. Ja tytön. Mut sitte rupes jo vähän hermoissa kiristämään kun mies kärtti mua pelaaman sen kanssa jäkistä! Palapelejä kanssa lapsille, tytön kanssa olen saanutkin sitten koota Prinsessa-palapelejä, poika hanskaa omansa :D .

Afrikantähti,Junior alias sanaselitys,suomirokki triviaa lisä kortit ja sit oli sellainen sokkelo jossa täytyy pitää se kuula radallaan(ei muista nimeä)
PS2- BUZZ ohjaimet/robo rieha,cars,crash,mönkkäri peli ja Burnout

Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki:
Niin joo. Se jääkiekkopelikin. Sitä pitää pojan kanssa pelata. Ja tytön. Mut sitte rupes jo vähän hermoissa kiristämään kun mies kärtti mua pelaaman sen kanssa jäkistä! Palapelejä kanssa lapsille, tytön kanssa olen saanutkin sitten koota Prinsessa-palapelejä, poika hanskaa omansa :D .

Mää kärtän miestä pelaamaan mun kans. Pojan kans pelaan myös intoa puhkuen. :D Tota mää pelasin velipoikien kans kotona asuessani miljoonia kertoja. =)

Muksut sai (en nimeä muista ja peli lastenhuoneessa nyt..) sellaisen missä sokkona pussista etsitään kortin osoittamia nappuloita...

Sitä muutamat kerrat pelailtu :D
Kiva kun pukki tuo jotain yhteistä ajanvietettä =)

blokus trigonin ja kummitusmetsäpelin, kumpiakin pelattu paljon.

sit vielä pleikkaripeleistä autot peli, star wars peli ja crash jotakin. tätä viimeistä minäkin tykkään pelata.

Ai nin jääkiekkopelinkin pukki toi

Jääkkikiekkopelin, disney monopolin, röllin nurinkurisen noppapapelin, rottatoiulle-palapelipaketin junnulle ja sit spiderman-muistipelin.. rölliä ja muistipeliä pelattiin eilenillalla ja kundit pelaillu keskenään lätkää.. tänään olis tarkoitus kokeilla monopolia =)

Muksut sai lentävän maton ja paljon palapelejä, mies sai disney triviaalin.
Kamalan hintasia noi triviaalit, me haluttais ne kaikki mut ei oo varaa... Muksut tykkää siitä lentävästä matosta, ja palapelitki on tehty moneen kertaan. Me tykätään pelata!
Ai juu, poika sai käsikonsolipelin, semmosen nalle puhin. Tuli oma lapsuus mieleen...

Yhteistyössä