Mitä pitää ottaa huomioon kun lapsi menee perhepäivähoitoon?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "diudau"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"diudau"

Vieras
Siinäpä se kysymys olikin. Lapsi ekaa kertaa menossa hoitoon ja päädyttiin perhepäivähoitoon.

Meiltä ei mene mitään maksuja kun tulot on niin pienet. Miten tämä perhepäivähoitaja saa sitten palkkansa? Kelan kautta? Ja kumpi hoitaa asiat?
 
no jos on kunnallinen niin kyllä se palkkansa saa, maksoitte tai ei.

muuten ei kai mitään ihmeempiä tarvi huomioida, sovitte vaan hoitoajat ja muut käytännön asiat.
 

Yhteistyössä