D
"diudau"
Vieras
Siinäpä se kysymys olikin. Lapsi ekaa kertaa menossa hoitoon ja päädyttiin perhepäivähoitoon.
Meiltä ei mene mitään maksuja kun tulot on niin pienet. Miten tämä perhepäivähoitaja saa sitten palkkansa? Kelan kautta? Ja kumpi hoitaa asiat?
Meiltä ei mene mitään maksuja kun tulot on niin pienet. Miten tämä perhepäivähoitaja saa sitten palkkansa? Kelan kautta? Ja kumpi hoitaa asiat?