mitä pitäsii ajatella siittä, mitä miesystäväni sanoi minulle vihaisena?

appelsiinipuu

Uusi jäsen
31.07.2010
6
0
1
Olen seurustellut miesystäväni kanssa vasta muutaman kuukauden.
Koko suhteemme ajan on ollut luottamuksen kanssa ongelmia.
Ennen miesystävääni minulla on ollut jonkinverran yhdenyönjuttuja ja yksi seurustelusuhde, miesystävälleni olen ensimmäinen kumppani.

Miehen oli vaikea sulattaa meinneisyyttäni ja usein hänen/meidän ollessa humalassa hän nostaa esille sen että luulee että minulla on toinen mies tai ainakin että olen aikeissa sellaisen hankkia. Hän haukkuu minua myös huoraksi, humalassa. Mutta on pyytänyt sitä jälkeenpäni anteeksi.

Mies on muuten selvinpäni todella ihana. Hän kehuu että hänen mielestään olen kaunis ja hyvännäköinen ja seksikäs ja se riittää hänelle että hän on sitä mieltä.

Pari pv sitten humalassa nousivat taas meinneisyyteni esille. Aloin naureskelemaan ivallisesti koko jutulel jonka jälkeen miestä alkoi vituttamaan hieman ivallinen asenteeni ja hän sanoi minulle että "painu täältä helvettii noin rumaa akkaa ei viitsi kukaan katsella. pitääkö auttaa rappuset alas paitsi olet niin vitun läski että ei siitä mitään tulisi".

Itkin koko loppuillan.
Olen ollut tuon jälkeen todella masentunut. En tiedä muistaako mies sanoneensa minulle noin mutta kun hän on snaonut että "oletpa nätin näköinen" jos vaikka olen käynyt suihkussa ja meikannut niin en usko sitä enää. tuntuu että hän valehtelee mielikseni tai piristääkseen minua tai ehäpä kenties yrittää huijata itseään uskomaan sitä.
en tiedä. tosi kamala olo. tunnen itseni sellaisesksi mitä mies sanoi minun olevan vihaisena...
olen todella masentunut tästä vaikka ei minulla kauhean huono itsetunto ole.

Nyt sitten totuus satuttaa;
Tuollaisen itsestään epävarman miehen kanssa ei suhteesta tule mitään. Sulla tuskin on mitään kylän halvimman naisen menneisyyttä takanas, mutta mies ei pääse noista asioista ikinä yli. Hän tulee AINA epäilemään että petät, vaikket sitä tekisikään, ja sitten lopulta mahdollisesti pettää sinua itse, "kostoksi". Lopulta sulla on itselläsi itsetunto totaalisen riekaleina, ja sen kokoamiseen tarvitset aikaa loputtomiin.

Että lopeta lyhyeen. Anna miehen opetella parisuhdetta muiden kanssa, kyllä hän joskus löytää mieleisensä. Sinä se et ole, eikä mies ole sinulle oikea vaikka selvinpäin ihana ja huomaavainen onkin. Tee erotessanne hänelle kuitenkin selväksi ne syyt, miksi lähdet, että olisi edes jotain mahdollisuuksia hänellä ottaa oppia tilanteesta.

Olen seurustellut suunnilleen tuollaisen miehen kanssa 2,5 v. Sitten jätin hänet, koska en jaksanut ainaista mustasukkaisuutta ja syyttelyö, sekä haukkumista, varsinkin humalassa. Neuvoisin sinua nostamaan kytkintä heti näin suht alkuvaiheessa, ei tuosta todennäköisesti tule muuta kuin ongelmia. Tietysti poikkeuksiakin on.

Mulla ei ole koskaan ollut tuollaista miestä itselläni mutta olen katsellut vierestä noita tilanteita ja sitä mihin suuntaan parisuhde on sitten selvänäkin mennyt ja ei... Älä jää tuohon suhteeseen! Niin kuin joku jo sanoikin tuon tyyppinen itsestään epävarma mies on maailman huonoin vaihtoehto, perättömiä epäilyksiä ja vielä törkeämpää käytöstä on varmasti odotettavissa.

Toivottavasti saat itsesi irti tuosta suhteesta ennen kuin satutat itsesi pahemmin, löydät varmasti paljon paremman!

Alkuperäinen kirjoittaja appelsiinipuu:
Olen seurustellut miesystäväni kanssa vasta muutaman kuukauden.
Koko suhteemme ajan on ollut luottamuksen kanssa ongelmia.
Ennen miesystävääni minulla on ollut jonkinverran yhdenyönjuttuja ja yksi seurustelusuhde, miesystävälleni olen ensimmäinen kumppani.

Miehen oli vaikea sulattaa meinneisyyttäni ja usein hänen/meidän ollessa humalassa hän nostaa esille sen että luulee että minulla on toinen mies tai ainakin että olen aikeissa sellaisen hankkia. Hän haukkuu minua myös huoraksi, humalassa. Mutta on pyytänyt sitä jälkeenpäni anteeksi.

Mies on muuten selvinpäni todella ihana. Hän kehuu että hänen mielestään olen kaunis ja hyvännäköinen ja seksikäs ja se riittää hänelle että hän on sitä mieltä.

Pari pv sitten humalassa nousivat taas meinneisyyteni esille. Aloin naureskelemaan ivallisesti koko jutulel jonka jälkeen miestä alkoi vituttamaan hieman ivallinen asenteeni ja hän sanoi minulle että "painu täältä helvettii noin rumaa akkaa ei viitsi kukaan katsella. pitääkö auttaa rappuset alas paitsi olet niin vitun läski että ei siitä mitään tulisi".

Itkin koko loppuillan.
Olen ollut tuon jälkeen todella masentunut. En tiedä muistaako mies sanoneensa minulle noin mutta kun hän on snaonut että "oletpa nätin näköinen" jos vaikka olen käynyt suihkussa ja meikannut niin en usko sitä enää. tuntuu että hän valehtelee mielikseni tai piristääkseen minua tai ehäpä kenties yrittää huijata itseään uskomaan sitä.
en tiedä. tosi kamala olo. tunnen itseni sellaisesksi mitä mies sanoi minun olevan vihaisena...
olen todella masentunut tästä vaikka ei minulla kauhean huono itsetunto ole.

HEI!
Jätä tollanen jätkä! Itse en ole sitä älynnyt tehdä vaan olen melkein 36 vuotta kuullut tollasta haukkumista. Viimeksi eilen kuulin olevani huora, lihava ja ruma. Katos akka peiliin välillä! Siskoni oli meillä lauantaina ja hänkin sanoi samaa mun ukolle; jätä toi, saat paremmankin kun tollasen tasapaksun lihavan ja ruman akan, joka ei edes laita hiuksiaan (mulla ei ole enää permistä, eikä tule viimisen hiusten palamisen jälkeen vaan suorat hiukset). Mun oma moka kun en ole lähtenyt. Nyt se tuntuu jo turhalta. Ajatuksissani on ollut koko päivän tuo iso pilleritarjonta tuolla kotiapteekissa, sieltä jos jotain nappaisin. Sinä olet vielä nuori ja elo edessäpäin. älä katsele tollasta äijää ei se siitä miksikään muutu jaj os muuttuu niin hullummaksi vaan. Meillä on ollut suunnilleen samat alkuasetukset kuin teillä, ei se siitä muutu usko pois!
terkkuja ja jaksamista