Mitä sairaalakassiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mitä sairaalassa tarvitsin;
-omat hygienia tuotteet(muista myös yöside)
-kotiinlähtö vaatteet
-pillimehuja ihan tolkuton määrä (mies kantoi niitä aina tullessaan lisää)
-kamera
-muutama tärkeä puh.nro
-liivinsuojat
-muutamat imetysliivit

Olin pakannut nipun lehtiä ja paljon karkkia, mutten niihin koskenut.

Mies toi kotiin lähtöpäivänä, olin pakannut valmiiksi
-vaatteet vauvalle
-tutti
-kaukalo

Siis oikeastikko tulet pahalle päälle ..., jos käyt lukemassa meidän juttuja? Siis oletko nyt aivan tosissasi? Eiköhän sinulla ole masennusta tms., jos reagoit näihin juttuihin noin.

No onpas melkosta diagnoosin tekoa -... taitaa itsellä olla yläpäävärkissä jotain vikaa. Mitä siitä jos ei jaksa lukea, mitä ihmiset kasseihinsa pakkaa... En minäkään pidemmän päälle.

-:lle. Masentuuhan sitä vähemmästäkin, kun ajattelee, että maailmassa on niinkin paljon ihmisiä, jotka jaksaa miettiä, mitä pakkaavat kassiinsa 2-4 päivän poissaoloa varten. Jos sinun maailmassasi kutkuttavaa ja uutta on miettiä sairaalakassin sisältöä, niin siitä vaan. Minä saan tulla ihan rauhassa pahalle päälle siitä, että on tosiaan olemassa ihmisiä, joille se on niin tärkeää, että jaksaa kirjoittaa siitä esseen. Mutta kuten sanoin, minunhan ei niitä tarvitse lukea ;)

Arvasin, että tästä joku onneton vetäisee herneet... Kuten Tiia aikaisemmin totesi, pitkän matkan takaa kulkeva ensisynnyttäjä ei välttämättä saa joka mielitekoon ketään kuljettamaan tavaroita eestaas. Olen siis itsekin menossa synnyttämään toiselle paikkakunnalle suhteellisen kauas kotoa.

Ja enpä ollut osannut ajatella pakkaavani esim. noita liivinsuojuksia tai terveyssiteitä saati pillimehuja - olenkohan sitten keskimääräistä typerämpi?

Joka tapauksessa - kiitos kaikille asiallisesti tavaroita listanneille! Voihan nuo korvatulpatkin varalta pakata, eivät vie kassista kovin isoa tilaa. Positiivista mieltä ja kaikkea hyvää odottaville äideille ja isille :)

Mitä jos joku vierailija tai mies pistäytyy ostamassa terveyssiteitä ennen synnytysosaston vierailua? Ei tarvitse niin kauhesti pähkäillä etukäteen, vaikka pitkän matkan takaa tuleekin...
Ei mutta tämänkin keskustelun voisi lopettaa, menee ihan höperöksi.

Yhteistyössä