I
iloinen mieli jouluna
Vieras
Tuommoisen tuloksen sain kylläkin kun testiaika oli mennyt jo ja siitä tosiaan jokusen minuutin päästä sain tuommoisen siihen, eli olenko vai en? Kyseessä siis apteekin oma raskaustesti ja eilen kun päivällä testasin niin vikkoja olis eilen 3+1-3+6
Aijaa.com - 7209372.jpg
Aijaa.com - 7209372.jpg