V
vierailija
Vieras
Koulutus sisältää?. Ku mä kelailin et tuleeko siitä opetetusta tunteesta et oma tunne katoaa kun elää jonkun toisen opin mukaan miten tuntea? Ni sit oma häviää ja menettää aidon tuntemisen taidon? Kun se on vaan opeteltua?Onko kukaan ollut siinä koulutuksessa? Ku voiko muisti tuoda aitoa tunnetta koskaan?. Siis okei muistaa jonkun kauniin hetken elämässä ja se voi olla kaunis muisto joka tuo hyvää tunetta? Miten siellä käsitellään tunteita? Ja onko muistot sittenkin vaan sitä joka estää näkemästä uuden päivän? Siis kun muisti vaikuttaa tunteeseen joka päivä. Et se auttaa jumittamaan eikä pääse eteenpäin siitä? Toki sitä sit tarvii insinöörit sun muut ja lääkärit. Toki mussa taitaa olla tyyppivika. Mut koen ehkä muistoissa olemista silloinkun häpeä kuristaa minua. Mut siis se että ei muista eilistä tai perjaatteessa jokainen kohtaaminen on uus vaikka olisin tiennyt mitä se toinen sanoi mut mun suhtautuminen voi olla uus ja en siis lukittaudu siihen mitä oli eilen . Mut jotenkin mun mieli ei tidostavassa osassa kerää muistoi ja ala elää niissä ja sen muiston kautta nähdä se toinen ihminen. Mut siinä on tietty se ongelma et sitkun en kiinnitä huomioo muistoon. Ni kaikki jää tuntemattomiksi tavallaan ja siksi en sitten oikein tunne ketään. Ja ei tule niitä kiintymys suhteita hirveemmin. Toki tyttö on sitten ainoo laatuaan. Miten tästä ongelmasta pääsisi eroon paremmin? Vai pitääkö se omalla kohdalla olla vaan niin että se toinen tyyppi on tavallaan tuttu. Mut silti jokainen kohtaaminen on uusi?