mitä sellaista teet elämässäsi,mitä et halua tehdä?

Olen sellaisessa työssä mitä inhoan. Palkka on todella huono, töitä on liikaa ja siksi pakko tehdä ylitöitä. Ylityöt korvataan vapaana tunti tunnista. Eli vaikka tekisit sunnuntaina töitä tunteja ei tule korotetusti. Työ on tarkkaa ja vaatii paljon, sitten jos teet virheen niin vittuilua tulee joka suunnasta. ja niistä ylitöistä, ne on pakollisia, sinun töitä ei tee kukaan muu kuin sinä. Vaikka tulisit kipeäksi niin se on sinun ongelmasi miten työsi hoidat. Olen ollut kuumeessa töissä tämän takia. Muutakaan ei tällä hetkellä ole...

Mä voisin luopua työnteosta. Siis että.. ois kiva, ku sais opiskella iha rauhassa laskematta koko ajan, et paljoko tarttee tienata tässä kuussa että suurin piirtein pyssyy hengisä.

Siedän ja yritän ymmärtää lasteni isää, joka on maanis-depressiivinen eikä suostu syömään lääkkeitään. Huolehdin yksin kahdesta lapsestamme miehen ailahtelevuuden takia.
Makselen yksin yhdessä tehtyjä velkoja, koska mies on menettänyt jo kolme työpaikkaa puolen vuoden sisällä.

Katson kun vain juuri ja juuri viisikymppinen äitini kuolee syöpään epäinhimillisten kipujen saattelemana enkä voi tehdä mitään! Jouduin myös ottamaan perheyrityksen hoteisiini samasta syystä vaikka olen vielä äitiyslomalla enkä muutenkaan haluaisi sitä vastuulleni ja työpaikakseni. Päinvastoin olin unelmoinut tekeväni jotain ihan muuta tulevaisuudessani. Tämä kaikki tuntuu niin raskaalta. Varsinkin kun äitini on rakkaimpia ja läheisinpiä ihmisiäni. Isä on psykopaatti ja siskoni narkkari-alkoholisti. :(

Voi jestatas! Mä oikeesti tajusin, kun mietin tätä kyymystä, että en keksi yhtään asiaa, minkä tekisin vaikka en halua. Kaikki ei toki ole kivaa juuri sillä hetkellä, mutta sillä on joku myöhempi tarkoitus, miksi se kannattaa nyt tehdä ja haluan sen silti tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Voi jestatas! Mä oikeesti tajusin, kun mietin tätä kyymystä, että en keksi yhtään asiaa, minkä tekisin vaikka en halua. Kaikki ei toki ole kivaa juuri sillä hetkellä, mutta sillä on joku myöhempi tarkoitus, miksi se kannattaa nyt tehdä ja haluan sen silti tehdä.

Sepä se. Kaiken sitä itse valitsee ja päättää, omasta halusta.
Usein valitaan kahdesta tai useammasta pahasta se paras vaihtoehto mutta oma valinta, yhtä kaikki.
Likikään aina se ei ole sitä mitä alkuperäisissä toiveissa ja haaveissa.

Olen sitä mieltä, että elämässä on pakko vain kuolla. Ei todellakaan mitään muuta ole pakko tehdä.
Eikä sitäkään tarvitse TEHDÄ, se tapahtuu sitten ihan itsestään.

Näin se on jokaisen kohdalla.

Ensin ajattelin että töitä, mutta kun mulla oli tuossa parin kuukauden lomautus, niin tajusin miten ankeaa oli olla vaan kotona. Eli mä en oikeasti keksi tähän mitään vastausta... No okei, mä en jaksais siivota joka päivä, kun se tuntuu niin turhalta...

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Uskon myös vahvasti että KAIKELLA onjokin tarkoitus. KAIKELLA.
Ja pieni osa vaan selviää meille tässä elämässä ja tässä tietoisuudessa.

Yhteistyössä