?
???????
Vieras
Tuskastelin tänään ensimmäisiä lahjoja ostaessani kaupungilla, lapselle sain kaikki helposti hankittua mutta miehelle ei. Paitsi vaatetta!
Päätin mennä takaisin joku toinen päivä vielä hankkimaan jotain muuta, ja siinä sain idean niistä sellofaaniin käärityistä itse kyhätyistä lahjoista, joille en keksi mitään selkeää nimeä (???). Sinne siis kootaan kaikennäköistä ja kääritään sellofaaniin ja narulla kiinni, tiedätte varmaan joku
Onko jotain ideoita mitä siihen voisi miehelle (tai vaikka muillekin) laittaa? Jossakin oli laitettu juomatölkkejä, sen lisäksi mulle tulee mieleen vaan jotain esim. suklaata tai muuta syötävää
Ideoita kehiin jos on
Meinasin noi pikkulahjat silti laittaa paketoituna sinne joukkoon kun ne jo paketissa on, ja laittaa sitten vielä tän sellofaanijutun lahjapaperiin ettei näy etukäteen mitä sisältää... 
Yleensähän noihin kääritään joulukoreja missä kaikenlaisia ruokatarvikkeita...
Päätin mennä takaisin joku toinen päivä vielä hankkimaan jotain muuta, ja siinä sain idean niistä sellofaaniin käärityistä itse kyhätyistä lahjoista, joille en keksi mitään selkeää nimeä (???). Sinne siis kootaan kaikennäköistä ja kääritään sellofaaniin ja narulla kiinni, tiedätte varmaan joku
Onko jotain ideoita mitä siihen voisi miehelle (tai vaikka muillekin) laittaa? Jossakin oli laitettu juomatölkkejä, sen lisäksi mulle tulee mieleen vaan jotain esim. suklaata tai muuta syötävää
Ideoita kehiin jos on
Yleensähän noihin kääritään joulukoreja missä kaikenlaisia ruokatarvikkeita...