Mitä sellofaanilahjaan???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???????

Vieras
Tuskastelin tänään ensimmäisiä lahjoja ostaessani kaupungilla, lapselle sain kaikki helposti hankittua mutta miehelle ei. Paitsi vaatetta!

Päätin mennä takaisin joku toinen päivä vielä hankkimaan jotain muuta, ja siinä sain idean niistä sellofaaniin käärityistä itse kyhätyistä lahjoista, joille en keksi mitään selkeää nimeä (???). Sinne siis kootaan kaikennäköistä ja kääritään sellofaaniin ja narulla kiinni, tiedätte varmaan joku:)

Onko jotain ideoita mitä siihen voisi miehelle (tai vaikka muillekin) laittaa? Jossakin oli laitettu juomatölkkejä, sen lisäksi mulle tulee mieleen vaan jotain esim. suklaata tai muuta syötävää :D

Ideoita kehiin jos on:) Meinasin noi pikkulahjat silti laittaa paketoituna sinne joukkoon kun ne jo paketissa on, ja laittaa sitten vielä tän sellofaanijutun lahjapaperiin ettei näy etukäteen mitä sisältää... :D
Yleensähän noihin kääritään joulukoreja missä kaikenlaisia ruokatarvikkeita...

Yleensä tosiaan sellofaaniin kääritään joko jouluisia ruokakoreja, kukkia tai suihkusaippua-/saunatarvikepaketteja.

Itse en kyllä lähtisi pakkausmateriaalin perusteella lahjavalintaa pohtimaan, vaan jonkun ihan mun... :whistle:

en toki sen perusteella lähdekään valikoimaan, kunhan sain sellaisen idean ja mietin mitä sinne vois kerätä:)

Me kun päätettii ettei mitään ison budjetin lahjoja osteta toisillemme niin siksi kaikki merkkituotelahjat ja -hajuvedet yms. perinteiset ei tänä jouluna. Ellen sitten kuitenki päädy niihin...

No ihan vaan tarpeellista kannattaa ostaa lahjaksi tai jos ei keksi mitään tarpeellista, niin sitten rahat vaikka lastensairaala-keräykseen ja sellofaaniin kortti, jossa lukee, että lahjarahat on tänä vuonna käytetty tärkeän asian hyväksi. Ei lahjoja lahjojen ja pakon takia!

Sinnehän voi kerätä vaikka mitä jonkin teeman ympärille, enää ei löydy netistä sitä sivua, missä oli 101 erilaista 'lahjakoria' erilaisista aiheista. Varmaan sivun tekijä tai joku muu kirjoitti siitä kirjan.

Ohjeita oli laidasta laitaan, leipojalle leivontakulhoon aineita ja välineitä, pelikortit ja muuta sopivaa rekvisiittaa kortti-iltaa varten, leffa ja herkkuja sen katseluun, hemmottelupaketti jalkojen hoitoon. Mietit vaan perusaiheen ja sitten sen ympärille hankit tavaraa. Varsinaisten korien sijaan käytettiin kaikkea teemaan sopivaa, kuten tuo leivontakulho.

Yhteistyössä