Mitä sen jälkeen tapahtuu, kun sanoo toiselle ettei enää rakasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton tallaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton tallaaja

Vieras
Kirjoitin miehelle eilen pitkän kirjeen tunteistani. Viimeiset 6 vuotta on ollut melko raskasta aikaa parsuhteelle... Kerroin myös, etten taida rakastaa häntä enää...

Mitäs nyt? Kaksi päivää on oltu hiljaa, hänelle en ole enää olemassa. Emme puhu meidän asiosta, emme lasten asioista, emme edes säästä.

Mä en tiedä mitä tehdä nyt... Mä oon todella ahdistunut tästä tilanteesta. Välitän edelleen miehestä, mutta se on sellaista välittämistä etten tahdo että hänellä olisi paha mieli... En vain koe että rakastaisin enää... 14 vuotta on yhteistä taivalta takana. Enemmän vaikeita aikoja kuin hyviä.

Mä luulin että olisin tämän miehen kanssa kuolemaan saakka...

Kai se on ihan hämmennyksissä ja loukkaantunytkin kun sen sanoo noi suoraan. Oma taktiikkani oli vaan lopettaa sen sanominen että rakastan ja kaiken tunnemussun välttäminen. Tätä kesti monta vuotta. Kliseistä kyllä, kohdallemme osunut valtava kriisi sitten lähensi meitä ja r-sanaakin käytetty uudelleen. Aiemmat elämänvaikeudet ennemminkin erottaneet koska mies törpeksinyt tunnetasolla ja sain itse selvitä kuinka taisin. Olin jo sopeutunut siihen, että oleillaan sitten näin kun arki ja perhe-elämä kuitenkin tosi hyvää.

6 vuotta sitten petti ja hakkas. Seurusteli kaksi vuotta toisen naisen kanssa...

Nää vuodet oon koonnu itteäni, tunteita, hellyyttä kumpaankaan suuntaan, sanallisia hellyydenosoituksia ei ole ollut moneen vuoteen...

Ooook. Ei sulla herkkua. Mä olisin varmaan eronnut jos olisi ollut raskaita syitä, kuten väkivalta tai pettäminen. Henkinen en nyt tiedä sanoisiko väkivalta kuitenkaan, ennemminki outo piittaamattomuus johti minut rakkaudettomuuteen. Mies olisi kuitenkin varmaan koko ajan sanonut että rakastaa jos ois kysytty ja uskonut siihen itse täysin.

Yhteistyössä