H
häh
Vieras
Ihan oikeasti, mitä sitten jos äiti ei edes halua imettää tai kokee sen epämukavana? Miten se tekee naisesta huonon äidin?!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:No mietipä sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:mitä sitten jos äiti haluaa tupakoida raskausaikana? mitä sitten jos äiti haluaa ryypätä raskausaikana? mitä sitten jos äiti ei halua laittaa lasta autossa turvakaukaloon?
riittäähän näitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ?:mitä sitten jos äiti haluaa tupakoida raskausaikana? mitä sitten jos äiti haluaa ryypätä raskausaikana? mitä sitten jos äiti ei halua laittaa lasta autossa turvakaukaloon?
riittäähän näitä![]()
Onko imettämättömyys riski lapsen terveydelle? Siis onko siitä ihan kiistatonta tutkimustietoa?
Onko se sama asia, imettämättömyys ja se että ei ole turvakaukaloa?Vähän vaikea uskoa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ?:mitä sitten jos äiti haluaa tupakoida raskausaikana? mitä sitten jos äiti haluaa ryypätä raskausaikana? mitä sitten jos äiti ei halua laittaa lasta autossa turvakaukaloon?
riittäähän näitä![]()
Onko imettämättömyys riski lapsen terveydelle? Siis onko siitä ihan kiistatonta tutkimustietoa?
Onko se sama asia, imettämättömyys ja se että ei ole turvakaukaloa?Vähän vaikea uskoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:No mä en ymmärrä, miksei joku halua ruokkia lastaan parhaalla mahdollisella tavalla.
Se äidinmaiton kun ON parasta.
Eri asia on sitten se, jos ei siihen kykene. Mutta mun mielestä osoittaa välinpitämättömyyttä, jos ei tahdo tai viitsi edes yrittää.
Alkuperäinen kirjoittaja M:Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:No mä en ymmärrä, miksei joku halua ruokkia lastaan parhaalla mahdollisella tavalla.
Eri asia on sitten se, jos ei siihen kykene. Mutta mun mielestä osoittaa välinpitämättömyyttä, jos ei tahdo tai viitsi edes yrittää.
Kerro minulle, miksi se ON parasta?
Alkuperäinen kirjoittaja hop:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ?:mitä sitten jos äiti haluaa tupakoida raskausaikana? mitä sitten jos äiti haluaa ryypätä raskausaikana? mitä sitten jos äiti ei halua laittaa lasta autossa turvakaukaloon?
riittäähän näitä![]()
joo mustakin on vähän hölmöä verrata tupakoitia/alkoholin käyttöä raskausaikana ja imetystä. Mun mielestä korvikkeen antaminen on pienempi pahe kuin esim. alkoholin käyttö raskanusaikana.
Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:No mä en ymmärrä, miksei joku halua ruokkia lastaan parhaalla mahdollisella tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Ihan oikeasti, mitä sitten jos äiti ei edes halua imettää tai kokee sen epämukavana? Miten se tekee naisesta huonon äidin?!
riittäähän näitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:No mä en ymmärrä, miksei joku halua ruokkia lastaan parhaalla mahdollisella tavalla.
no jos ei halua tehdä siitä imetyksestä elämää suurempaa asiaa, leikkiä kaiken maailman mamma teen ja kaalinlehtien kanssatai istua 12 tuntia päivässä imettämässä lapsen huutaessa nälkäänsä..
kun ei se ilman noita onnistunut ja poika sai alusta asti korviketta
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja hop:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ?:mitä sitten jos äiti haluaa tupakoida raskausaikana? mitä sitten jos äiti haluaa ryypätä raskausaikana? mitä sitten jos äiti ei halua laittaa lasta autossa turvakaukaloon?
riittäähän näitä![]()
joo mustakin on vähän hölmöä verrata tupakoitia/alkoholin käyttöä raskausaikana ja imetystä. Mun mielestä korvikkeen antaminen on pienempi pahe kuin esim. alkoholin käyttö raskanusaikana.
En edelleenkään sanonut, että olisi sama asia. Vaan niitä pieniä päätöksiä jotka äiti tekee itsekkäistä syistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:Alkuperäinen kirjoittaja M:Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:No mä en ymmärrä, miksei joku halua ruokkia lastaan parhaalla mahdollisella tavalla.
Kerro minulle, miksi se ON parasta?
Googleta. Asiantuntijat, asiaa tutkineet, varmasti tietävät asiasta parhaiten.