Mitä sun tekee mieli just nyt, ruokaa juomaa vai jotain muuta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "naminami"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"naminami"

Vieras
Mun tekee mieli tätä. Voi helvata, miksi ikinä ostin sen ekan rasian ja nyt tekee mieli jatkuvasti :( :p

3540_BroilerCaesarsalaatti.jpg

Syön harvoin valmiita salaatteja, mut toi iski ja kovaa.

[QUOTE="hmh";29622242]Jatkaa tätä rauhallista hetkeä, voi jumankevita. Mies kilpailuissaan, lapset maailmalla, itellä viinilasi edessä ja täysi rauha...

<3

Ihanaa.[/QUOTE]

Ja ennen kuin kukaan tuomitsee mut juoppoäidiksi niin kerron että lapset ovat 35,30,27 ja 23. Lapsenlapsia on kylläkin viisi, mutta ehkä nyt ei niin välttämätöntä ole että oon joka hetki ajokunnossa?

Vai onko jonkun mielestä?

Puol snapsilasillista oli pullon pohjalla.:(
Tätä olis tehny mieli ottaa pieni lasillinen.
disaronno-amaretto.jpg

• Tykkää
Reactions: StaRR
[QUOTE="hmh";29622262]Ja ennen kuin kukaan tuomitsee mut juoppoäidiksi niin kerron että lapset ovat 35,30,27 ja 23. Lapsenlapsia on kylläkin viisi, mutta ehkä nyt ei niin välttämätöntä ole että oon joka hetki ajokunnossa?

Vai onko jonkun mielestä?[/QUOTE]

Hyvänen aika, tietenkin ON! Mitä oikein mietit? :O

Kysyttiin, että ruokaa tai juomaa. Sitten vastaillaan mitä sattuu. En halua olla ilkeä, mutta ärsyttää. Itselläni ei tee nyt mitään erityistä mieli, koska söin joku aika sitten. Oikein tuhtia punkkua voisin kyllä ottaa lasillisen, mutta eipä ole nyt tähän "janoon".

Mutta ei hätä ole tämän näköinen laitoin napanterit tästä.=)
prodpicnr4817-stroh60-austriaonlineshop.jpg

• Tykkää
Reactions: StaRR
Kysyttiin, että ruokaa tai juomaa. Sitten vastaillaan mitä sattuu. En halua olla ilkeä, mutta ärsyttää. Itselläni ei tee nyt mitään erityistä mieli, koska söin joku aika sitten. Oikein tuhtia punkkua voisin kyllä ottaa lasillisen, mutta eipä ole nyt tähän "janoon".

Mitää hittoa!!!?:laugh:

Yhteistyössä